Curly Skrivet 1 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Fan va snyggt, Grymt jobb. Du måste ju sätta en kudde på taken så du kan använda den som en pall/fotstöd Tack yå! Hihi, tanken har slagit mig, men det har jag subwoofern till och det ska vara hål i taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Ser ju ut som ett bra projekt. Idén med en fyrkantig trälåda är kul, men tror du inte det blir extra varmt p.g.a. materialet? Du verkar ju ha en dröse fläktar i alla fall, ser bra u! Keep up the good work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Ser ju ut som ett bra projekt. Idén med en fyrkantig trälåda är kul, men tror du inte det blir extra varmt p.g.a. materialet? Du verkar ju ha en dröse fläktar i alla fall, ser bra u! Keep up the good work. Den som lever får se, det är min syn på värmegrejen. Jag vet att trä är isolerande och det kanske slutar illa temperatursmässigt, men vi får se som sagt. Vad tycker vi om ghettofläktfästen? Ämnade till fronten där jag inte vill ha några skruvhuvuden. Varning för usla bilder. http://pici.se/thumbs/t_yrAiFIhMI.gif http://pici.se/thumbs/t_qAPUHDFoX.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Den som lever får se, det är min syn på värmegrejen. Jag vet att trä är isolerande och det kanske slutar illa temperatursmässigt, men vi får se som sagt. Men om du har tillräckligt starka fläktar så kan du ju få ett shysst lufttryck vilket kan mycket väl kyla tillräckligt. Vad tycker vi om ghettofläktfästen? Ämnade till fronten där jag inte vill ha några skruvhuvuden. Varning för usla bilder. http://pici.se/thumbs/t_yrAiFIhMI.gif http://pici.se/thumbs/t_qAPUHDFoX.gif Äsh, håller det så är det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Jag är mer orolig över positionen av nätagget. rakt under moderkortet verkar inte så smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Jag är mer orolig över positionen av nätagget. rakt under moderkortet verkar inte så smart. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Varför inte? Ställer denna fråga jag också. --- Inet slängde iväg det här i förmiddags utan att jag bett om det, fin service även om det luktar autogenererat. Gällande order xxx hos inet.se order@inet.se 11:19 AM (6 hours ago) Hejsan! Senaste leveransbeskedet på produkten du beställt är 090615 Mvh Inet.se Redigerad 4 juni, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Varför inte? Ptja, nätagg brukar ju vara den del som går sönder först, så om det smäller så riskerar moderkortet att ta skada... Är det kvalitet på grejerna så är väl det emellertid ingen större fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Skulle inte tro att mitt Seasonic-tillverkade Corsair HX520 smäller. Begriper fortfarande inte vad den fysiska placeringen har med nånting att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 nätagg är ganska varma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 nätagg är ganska varma Men det kommer inte påverka modekortet. D: och så varma blir dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Det är flera centimeters luftutrymme mellan nätagget och golvet, sedan en avskiljande aluminiumplåt, sen moderkortet. Corsairs agg är svala och luften blåses ut bakåt. Lade handen på nätagget nu, knappt ljummet. Min kind är varmare. Redigerad 4 juni, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Ok dåsa om det funkar så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Vad tycker vi om ghettofläktfästen? Ämnade till fronten där jag inte vill ha några skruvhuvuden. Varning för usla bilder. http://pici.se/thumbs/t_yrAiFIhMI.gif http://pici.se/thumbs/t_qAPUHDFoX.gif Har en 120mm chassiefläkt från Delta som är monterad på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Det börjar bli ganska löjligt. Hej! Här kommer en uppföljning: Preliminärt väntas moderkortsplåten landa hos oss V 26 Mvh Magnus inet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 (redigerad) Det börjar bli ganska löjligt. Igen? Funderar du på att avbryta den beställningen och tagga något annat kort? EDIT: Svara att du inte accepterar det och att ditt projekt för 8.000.000.000.000 kr väntar just på det kortet! Redigerad 18 juni, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Igen? Funderar du på att avbryta den beställningen och tagga något annat kort? EDIT: Svara att du inte accepterar det och att ditt projekt för 8.000.000.000.000 kr väntar just på det kortet! Finns inga andra plåtar att köpa i Svärrje, alla butiker har dessutom samma leverantör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Finns inga andra plåtar att köpa i Svärrje, alla butiker har dessutom samma leverantör. Oj, läste fel. Plåt och inte kort Men va surt ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 (redigerad) Orderdatum: 2009-04-23 Namn Lian Li moderkortsplåt, mLILLMBT Skickat 1 st Ääääntligen... Redigerad 24 juni, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Gz ^____________^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts