armin Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Är de någon som har beställ nåt spel från spelbutiken.se ? jag beställde nyss Little Big Planet och de har tatt min beställning men under Betalningsalternativ står det: Er order saknar transaktions id så den kommer inte att behandlasEr order saknar personnummer så den kommer inte att behandlas . så vadå kommer ja inte få spelet eller vadå ? hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Skriv in ditt personnr då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 26 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Vart gör jag det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 a nu har jag ringt och pratat med dom och de var bara så att jag behövde boka om spelet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts