Blachaze_93 Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Hej jag har undrat det här typ jätte länge... Är det nån som vet vart Niko Bellic kommer ifrån? Jag tror att han kommer från Ryssland eller Serbien men jag är inte säker på det. Jag hoppas att jag kan få ett svar på det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 (redigerad) Hej jag har undrat det här typ jätte länge... Är det nån som vet vart Niko Bellic kommer ifrån? Jag tror att han kommer från Ryssland eller Serbien men jag är inte säker på det. Jag hoppas att jag kan få ett svar på det här... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41739 Där finner du svaret. Redigerad 23 april, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Om du spelar så hör man att dom är från Serbien då Niko och Roman börjar prata om det typ i introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 24 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41739 Där finner du svaret. Okej tack så det är alltså Ryssland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Okej tack så det är alltså Ryssland? Kollar du i SLUTET av tråden så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 24 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Om du spelar så hör man att dom är från Serbien då Niko och Roman börjar prata om det typ i introt. Okej jag är fortfarande lite förvirrad över om han är serb eller rysk, för att det finns serber som säger att han pratar serbiska och då måste han ju vara det. Men så finns det ju jätte många som säger att han är rysk. Haha man vet ju inte vad man ska tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Han säger ju själv att han inte är ifrån Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 25 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Han säger ju själv att han inte är ifrån Ryssland. Ja men han kanske förnekar det för att han ångrar det han gjort under kriget när han kanske var med på rysslands sida eller så är han helt enkelt inte därifrån. Men kommer han från Serbien då eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 HAN kommer från Serbien *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 30 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 HAN kommer från Serbien *suck* Okeej är du 100% säker på det? Jag måste ha missat det i introt...Men det är så konstigt eftersom att spelet har så mycket med Ryssland att göra och han låter ju rysk. "The russian shop" är en rysk affär och Niko säger typ "Det ser ut som att dom har tagit kläder från hemlandet"(hemlandet=Ryssland). Men om du säger att han kommer från Serbien och är säker på det så är det väl så att han är från Serbien då, my misstake sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts