Hultenius Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Efter den tråkiga Beffo-incidenten förra sommaren förlorade många inlägg sina bilder och en del trådar blev helt förstörda. Totalt handlade det om nästan 25000 referenser till över 11000 bilder (och några enstaka andra filer). Lyckligtvis har nu 86% av bilderna/filerna återställts! Eftersom processen att återställa bilderna inte direkt varit okomplicerad är det mycket viktigt att ni säger till om ni hittar fel. Jag ska också påpeka att samtliga bilder har genomgått ett stålbad för att halvera arkivets storlek, så förvänta er inga ultra-super-mega-upplösta bilder på flera megabyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Wunderbar. Stark insats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 JA!! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Mycket bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Tack! Äntligen så förstår man vissa gamla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Underbart Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Font.. Även om jag måste säga att det är en speciell känsla att surfa i så kallade döda trådar, då man bara kan få en hint av vad som hänt. Men, bra uppdatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Skitbra, thanks a million! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Grymt! Stort tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Sweet. Men en snabb sökning av "beffo" skrivet av mig ger inga bilder..? OT: Gick du och lade dig efter Blod-geten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 (redigerad) Sweet. Men en snabb sökning av "beffo" skrivet av mig ger inga bilder..? OT: Gick du och lade dig efter Blod-geten? Allihopa verkar vara attachments nu. Kollade i lite gamla trådar. Fel av mig. Kolla här så är det en beffobild. (Fint jobbat Lajnux ) Redigerad 24 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Vilka fler trådar har fått tillbaks bilderna som används av beffo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Vilka fler trådar har fått tillbaks bilderna som används av beffo? "Lyckligtvis har nu 86% av bilderna/filerna återställts!" Så.. typ alla trådar Sweet. Men en snabb sökning av "beffo" skrivet av mig ger inga bilder..? OT: Gick du och lade dig efter Blod-geten? Jag hittade en massa :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 "Lyckligtvis har nu 86% av bilderna/filerna återställts!" Så.. typ alla trådar Jag hittade en massa :/ Då jag har inte vart här så länge så vet ja inte vilka trådar asså bilderna kommer från. Då ja inte kollar i alla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Då jag har inte vart här så länge så vet ja inte vilka trådar asså bilderna kommer från. Då ja inte kollar i alla trådar Screenshotstråden, ett antal sidor bak i tiden. Där lär du hitta en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Då jag har inte vart här så länge så vet ja inte vilka trådar asså bilderna kommer från. Då ja inte kollar i alla trådar Beffo användes i stort sett alla trådar http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...images%2F\ Sökning som visar inlägg med bilder från beffo bara dom första 1000 dock.. sök efter "beffo/images/" (med "") samt Show results as posts Ändra sen sökdatumet.. eller nått.. yes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Bra jobbat, det uppskattas. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Kolla här så är det en beffobild. (Fint jobbat Lajnux ) Haha, man tackar! Det var trots allt Vinnie som fick mig att hoppa av skolan och verkligen ge ut på det konstnärliga havet bland suddiga ching-chong kineser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts