Renard Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 (redigerad) Jag är fan i mig på gänsen att ta efter Cartman! Jag är på fucking gränsen... Snart börjar nog recensionerna droppa in en efter en. Jag ska hålla ett öga på både GameRankings och Metacritic. Redigerad 19 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Spelet skickades IDAG!!! Och nu är jag förberädd. En påse Lantchips och ett 6-pack glasflaskor Coca Nuca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Jag taggar dyra, ovärda DLCS! DLCs is teh shiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 (redigerad) Jag ser också fram emot vad för DLCer de kommer släppa. Fallout 3 hade en väldigt trevlig blandning även om storleken och RPG elementet skillde väldigt mycket (men inte priset) och vissa kanske var mer intresanta än bra så var det ändå en upplevelse. Redigerad 19 oktober, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Antar att ni alla har liret till 360? För PC-versionen måste väl låsas upp på Steam innan någon kan spela. Fan vad jag hatar Steam alltså, tänker aldrig någonsin betala för ett Steam-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Antar att ni alla har liret till 360? För PC-versionen måste väl låsas upp på Steam innan någon kan spela. Fan vad jag hatar Steam alltså, tänker aldrig någonsin betala för ett Steam-spel. OBJECTION! http://vgtribune.com/wp-content/uploads/2009/03/objection.jpg Viss har faktiskt PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 (redigerad) OBJECTION! Viss har faktiskt PS3 Jag har en PS3 men hade aldrig fått för mig att köra nåt RPG eller FPS på den.. fy fan Förväntar mig mer än så av ps3 ägare faktiskt. Redigerad 19 oktober, 2010 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 (redigerad) Jag har en PS3 men hade aldrig fått för mig att köra nåt RPG eller FPS på den.. fy fan Förväntar mig mer än så av ps3 ägare faktiskt. *harkel harkel*. Jag har aldrig haft en bra speldator, och eftersom jag kört konsoll (Playstation hela tiden) sen jag var 5 år har jag vant mig vid att köra FPS med handkontroll. Känns imo minst lika bra som att köra FPS vid dator. Men men, smaken är som baken Redigerad 19 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Personligen föredrar jag FPS med handkontroll. Jag har svårt att spela det med Tangentbord/Mus då jag tycker det blir inte lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 (redigerad) FPS med handkontroll är som att skriva med vantar. Kan gå, men det bara känns fel. Redigerad 19 oktober, 2010 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Full pott av FZ! Och resten av recensionseliten verkar gilla spelet. Skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Det där ser jäkla bra ut! Jag hade väntat mig minst loika bra som Fallout 3 men det här verkar vara mycket bättre!!! Men tråkig nyhet till PS3-användare att DLC kommer vara XBox 360 exlusivt IGEN! Jag hatar sådant. Jag gillar inte när andra fans blir missunnade samma upplevelse som vissa andra. Nu har jag köpt till XBox 360 så det berör inte mig men det finns ju faktiskt en massa som har PS3 och inte XBox 360. Alla har ju inte båda delar, som jag. Dessutom, ska man behöva bli nervös när man köper ett spel att det ska bli exlusiva DLC till en annan konsoll? Och att inte berätta det fören ett par dagar innan releasen. Många lär inte få veta det fören det är försent. Nu är det väl Tidexlusivt igen skulle jag tro, men det känns ändå inte rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Det ser jäkla kul ut! Och coola dräkter!!! http://www.gametrailers.com/video/hack-fallout-new/706323 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Precis som i Fallout 3 är det många kända kändisar som lånar ut sina röster. Bland annat Matthew Perry (Chandler i Vänner) och William Saddler (Colonel Stuart i Die Hard 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 (redigerad) Ett hett tipps att kolla upp ang. t ex buggar osv. Där ska speciellt vara en extra irriterande som sabbar ens savegame. Dock tror jag att det kanske mäst gäller PC där man absolut INTE ska använda Quicksave! Föresten, vilka ska köra Hardcore mode? Personligen så ser jag fram mot att behöva dricka, sova, äta, ski... kanske inte just det. Det ända med Hardcore mode som stör mig är att ammo väger (0,06 per kula) men jag tror jag kommer stå ut. Redigerad 19 oktober, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Ett hett tipps att kolla upp ang. t ex buggar osv. Där ska speciellt vara en extra irriterande som sabbar ens savegame. Dock tror jag att det kanske mäst gäller PC där man absolut INTE ska använda Quicksave! Föresten, vilka ska köra Hardcore mode? Personligen så ser jag fram mot att behöva dricka, sova, äta, ski... kanske inte just det. Det ända med Hardcore mode som stör mig är att ammo väger (0,06 per kula) men jag tror jag kommer stå ut. Måste man köra det för Platinum så gör jag det. Annars kör jag på normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Måste man köra det för Platinum så gör jag det. Annars kör jag på normal. Det måste man. Men orka bry sig om det, Platinum är inte viktigt (försöka duger ju).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Platinum är inte viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Vad jag har förstått så ska Hardcore mode vara gjort så att alla ska kunna njuta av det och inte bara hardcore gamers så det borde inte vara för svårt. Btw, ett tipps. Ha extra sparningar innan ni sticker till The Strip i New Vegas. Där är en väldigt vanlig bug som fryser spelet och förstör din senaste savegame när du anländer dit. Eller vandra omkring i Wasteland tills en patch kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Vad jag har förstått så ska Hardcore mode vara gjort så att alla ska kunna njuta av det och inte bara hardcore gamers så det borde inte vara för svårt. Btw, ett tipps. Ha extra sparningar innan ni sticker till The Strip i New Vegas. Där är en väldigt vanlig bug som fryser spelet och förstör din senaste savegame när du anländer dit. Eller vandra omkring i Wasteland tills en patch kommer. Gör som i 3:an sparar varje gång jag går in/ut ur en byggnad och när jag dödat/pratat/intrigerat med en annan karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts