SilentViper Skrivet 8 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Nu kanske jag blandar ihop lite med Oblivion (som ju hade en hel del factions man kunde gå med i). Men de factions jag kommer ihåg från FO3 är Brotherhood of Steel, The Family, (vampyrerna), Littlehorn and Associates (de onda som betalar dig för alla öron du tar med dig till deras HQ), Regulators, Reilly's Rangers, och eventuellt Republic of Dave. Det enda jag vet vad man kunde gå med det var Brotherhood of Steel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Det enda jag vet vad man kunde gå med det var Brotherhood of Steel. Gå med i och gå med i, man kunde iaf göra uppdrag åt de flesta. En del av dem sa ju att de räknade en som en av deras när man var klar (om jag minns rätt iaf) Anyways, hoppas att man kan joina många factions i NV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Nu kanske jag blandar ihop lite med Oblivion... Skulle vara kul om det var lite mer som i Oblivion faktiskt. Tyckte det var för rörigt i Fallout 3 med alla factions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Lite bilder ni kanske missat! Diggar robothunden och den blå mutanten i ski resorten starkt! Verkar bli ett minst sagt annorlunda Fallout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Lite bilder ni kanske missat! Diggar robothunden och den blå mutanten i ski resorten starkt! Verkar bli ett minst sagt annorlunda Fallout Det är ju de olika medhjälparna, om du inte visste det. Länkade till det på sidan 6 tror jag. public/style_emoticons/default/smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 (redigerad) Det är ju de olika medhjälparna, om du inte visste det. Länkade till det på sidan 6 tror jag. public/style_emoticons/default/smile.gif Ah, sorry! Såg din artikel först nu! OT: Jag läste för övrigt en intervju för ett tag sen där en snubbe som jobbar med New Vegas sa att han ägnat 70 (!) timmar åt bara main-questen och ca 35 (! X2) åt side-quests. Samanlagt 105 timmar gaming! Största spelet i historien? Redigerad 14 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ja ni nästa vecka så kommer ju Fallout 3 längtar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ja ni nästa vecka så kommer ju Fallout 3 längtar som fan. Var faktiskt ett tag sedan Fallout 3 släpptes.......... hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ja ni nästa vecka så kommer ju Fallout 3 New Vegas längtar som fan. Jag måste vänta till den 25:e för att kunna låna pengar av morsan. Är helt pank efter Dead Rising 2, en t-shirt och bira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ah, sorry! Såg din artikel först nu! OT: Jag läste för övrigt en intervju för ett tag sen där en snubbe som jobbar med New Vegas sa att han ägnat 70 (!) timmar åt bara main-questen och ca 35 (! X2) åt side-quests. Samanlagt 105 timmar gaming! Största spelet i historien? Nja, jag tvivlar på att det är mycket större än Fallout 3. New Vegas har t ex färre platser (runt 140) än Fallout 3 (runt 160) hade. Men det är stort ändå. Längtar också som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Fallout: New Vegas 450:- fraktfritt. Leverans: Idag. Spel kvar: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Fallout: New Vegas 450:- fraktfritt. Leverans: Idag. Spel kvar: 3 YOU BASTARD! Du får dela med dig av första intrycken sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 YOU BASTARD! Du får dela med dig av första intrycken sen! Köp ett ex du med? Jag börjar spela det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Köp ett ex du med? Jag börjar spela det imorgon Var köpte du ditt ex då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Xbox 360 får exklusivt DLC precis som med Fallout 3. Förmodligen så kommer det senare till PS3 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Var köpte du ditt ex då? Sista exet! Skynda fynda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Mitt skickas troligen imorgon. Jag fick ett mail att den var under behandling. Lite ovanligt när det gäller Collector's Edition. Kan ju glömma att jag hinner spela klart Fallout 2 innan dess. Är knappt halvägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Sista exet! Skynda fynda! Om jag bara hade pengar. DAMNIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Om jag bara hade pengar. DAMNIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts