Mordos Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Oooch, min poäng är fortfarande där. Spelkort är fortfarande RdRs grej, varför göra samma sak? Även om de har egna spelregler och unika kort, så är det ändå spelkort i samma anda som vanliga kort. CE låter dem vara oerhört kreativa med att låta folk hitta något intressant i sina dyrare-paket. Och de gör det här? I jämförelse med Fallout 3s CE så är det grymt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Oooch, min poäng är fortfarande där. Spelkort är fortfarande RdRs grej, varför göra samma sak? Även om de har egna spelregler och unika kort, så är det ändå spelkort i samma anda som vanliga kort. CE låter dem vara oerhört kreativa med att låta folk hitta något intressant i sina dyrare-paket. Och de gör det här? I jämförelse med Fallout 3s CE så är det grymt tråkigt. Fallout new vegas har ju varit planerad ett tag nu. Tror inte det var något de la till för att ha det som RdR Ska de som gör new vegas ta bort kortleket för att Red dead har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Fallout new vegas har ju varit planerad ett tag nu. Tror inte det var något de la till för att ha det som RdR Ska de som gör new vegas ta bort kortleket för att Red dead har det? CE-grejer kan fortfarandre ändras innan de releasar vad det är för något i packet. Jag skrev inte att de hade det för att RdR hade det, jag skrev att RdR har redan det, så varför ens ge tummen upp till att även ha kort när ett annat spel också har det? Det är dålig marketing. Många kommer se det som att de rippar från RdR. imho, ja. Det borde de, för de har så grymt mycket de skulle kunna ha istället. Fallout universumet är gigantiskt, har oändligt med potential till statyetter eller sådant. Vilket gör en kortlek grymt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Fast nu ingår ju inte kortleken i RdR Limited Edition utan är en förbokningspryl som vissa butiker har. Är det rimligt att ha dem byta innehåll i sitt Limited Edition, som de kanske har funderat på att ha sedan länge, bara för att några butiker ger ut kortlekar som förbokningsmatrial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Btw, kommer man behöva ha kortleket för att kunna köra mini-spelet? Eller funkar det utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Det kommer funka utan. Kortleken är bara om du vill spela spelet irl med dina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Det kommer funka utan. Kortleken är bara om du vill spela spelet irl med dina kompisar. Aha Trodde att man behövde dem för att förstå spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Fast nu ingår ju inte kortleken i RdR Limited Edition utan är en förbokningspryl som vissa butiker har. Är det rimligt att ha dem byta innehåll i sitt Limited Edition, som de kanske har funderat på att ha sedan länge, bara för att några butiker ger ut kortlekar som förbokningsmatrial? Det är fortfarande ett dumt drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Ny trailer: Ser awesome ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Ohhhh fyfan vad jag längtar.... BTW, den där blåaktiga strålen mot slutet.... Betyder det att det kommer finnas aliens i det här också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Ser ut att kunna bli riktigt kul. Men jag tycker att det är alldeles för likt FO3 på något sätt, jag tycker dom borde göra det lite mer detaljrikt, visst det är ju capital wasteland men det är fortfarande lite för stelt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Får lite bioshock-vibbar av trailern. Det gillar inte jag alls... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Får lite bioshock-vibbar av trailern. Det gillar inte jag alls... =/ Fallout 3 och New Vegas spelar väl lite som Bioshock på det här 50-talsstuket med musiken, klädseln, stilen överhuvudtaget. Själv tycker jag om det, det är glatt och lättsamt. Vad är det du inte tycker om? Tyckte du inte om Bioshock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Fallout 3 och New Vegas spelar väl lite som Bioshock på det här 50-talsstuket med musiken, klädseln, stilen överhuvudtaget. Själv tycker jag om det, det är glatt och lättsamt. Vad är det du inte tycker om? Tyckte du inte om Bioshock? Nja, alltså bioshock är ett bra, men dystert spel. New vegas verkar ha liknande stämning. Samma sorts vapen mm. Det gilalr jag inte. Fallout skall vara som 3:an, roliga, ihopbyggda vapen, uteliggar-fiender och inte sådana som i BS. Men jag kan ha fel, bara jag som får BS-vibbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Bilar och flygplan kommer inte finnas i Vegas. Världen är ganska exakt lika stor som i 3an, detsamma med antal städer och outposts osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Bilar och flygplan kommer inte finnas i Vegas. Världen är ganska exakt lika stor som i 3an, detsamma med antal städer och outposts osv. Är du säker? Skulle vara skönt med något fordon, orka gå igenom wasteland som på trean. Tog jävligt långt tid ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Bilar och flygplan kommer inte finnas i Vegas. Världen är ganska exakt lika stor som i 3an, detsamma med antal städer och outposts osv. Är det ens bekräftat? För dem har sagt att det ska finnas Fordon i Fallout New Vegas för att ta sig fram samt att man skulle kunna modifiera bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Är det ens bekräftat? För dem har sagt att det ska finnas Fordon i Fallout New Vegas för att ta sig fram samt att man skulle kunna modifiera bilarna. Dem sa det på E3 ikväll. Redigerad 17 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Dem sa det på E3 ikväll. Dessutom så var det "leakad" information att det var så. Leakad "information" är oftast en jävla bra skriven rumor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Dessutom så var det "leakad" information att det var så. Leakad "information" är oftast en jävla bra skriven rumor. Det lät väldigt säkert när han sa det. Och jag antar att han inte sitter och blåljuger. Btw, jävlar vad fint Rage är! Däremot är jag lite orolig att det blir lika långtråkigt som Borderlands. Redigerad 17 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts