Crusader Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Kolla dem första informationerna så ska man kunna välja ett antal att spela som i spelet. Men de har ju gått ut med att den informationen är falsk. Man kommer inte kunna välja vem man spelar utan man spelar han som man ser i trailer, killen som blivit nedslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Men de har ju gått ut med att den informationen är falsk. Man kommer inte kunna välja vem man spelar utan man spelar han som man ser i trailer, killen som blivit nedslagen. Så man kommer inte kunna spela som en Ghoul damn om det är sant! Redigerad 8 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Så man kommer inte kunna spela som en Ghoul damn om det är sant! Fy satan om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fy satan om det är sant Jag som alltid velat spela som Ghoul och kunna utforska farliga radioaktiva ställen. Hoppas verkligen att det inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Jag som alltid velat spela som Ghoul och kunna utforska farliga radioaktiva ställen. Hoppas verkligen att det inte är sant. Samma här! Jag kommer dock kunna komma över det. Spelet kommer bli asbra endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Samma här! Jag kommer dock kunna komma över det. Spelet kommer bli asbra endå! Jag håller med. Även om Origins grejen lät jätteinbtresant (speciellt Ghoul-delen) så lär spelet bli riktigt bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Så man kan inte välja vilken ras man vill vara, och sen om man vill vara frisk eller ghoul? Man måste vara kines för att kunna vara ghoul? http://rhallock.com/fffuuu.jpg Är du rasist eller? -- Oh, förmodligen kan man ju hoppas på att dom kommer lägga in möjligheten att kunna bli "infekterad" och bli en ghoul om du utsätts för förmycket radioaktivitet eller dylikt. Men det är bara en dröm jag har! Redigerad 8 mars, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Är du rasist eller? Är du PK eller? Nä, men jag gillar helt enkelt att köra som vita män eftersom jag själv är en vit man. Fast det spelar väl ingen större roll i det här spelet, ansiktet är ju endå ruttet och huvudkaraktären har väl ingen röst Dessutom känns det inte så kul att vara begränsad till en typ av karaktär bara för att man vill vara Ghoul! Redigerad 8 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Skulle va snyggt att kö som ghoul och ha The Desert Armor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Skulle va snyggt att kö som ghoul och ha The Desert Armor på Det vore skitnajs! Zombiecop ftw Hoppas att det blir som ZcruweN beskrev, att man kan bli Ghoul efter att ha utsats för för mycket radioaktivitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Det vore skitnajs! Zombiecop ftw Hoppas att det blir som ZcruweN beskrev, att man kan bli Ghoul efter att ha utsats för för mycket radioaktivitet! Om det blir så då vet jag vart jag ska ta ett bad med gubben sen då (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Fem färska bilder har kommit till Fallout New Vegas Bethesda har skickat ut fem fräscha bilder på Fallout: New Vegas för ditt höga nöje. Obsidian utlovar fräsigt godis när det kommer till variationer på den grund som Fallout 3 byggde upp från grunden som tidigare titlar byggde upp. Ta på dig läsglasögonen och gnugga pupillerna mot bilderna. Fallout: New Vegas gör en förhoppningsvis strålande entré i trakterna av årets slut. Bilder här:' http://www.fz.se/bildcache/2/2cd37thrjfzgbeoi80nykx4mvp9uwls6.jpg http://www.fz.se/bildcache/8/805734njd9rtvgwchpxqbizl1ams2fku.jpg http://www.fz.se/bildcache/7/7y5081ajbs4owe6tguxfzp3qvnhc2imd.jpg http://www.fz.se/bildcache/d/dwoks17qzucp5ha34xt8m6in0jflyvgb.jpg http://www.fz.se/bildcache/r/reu462wpb8v03hiznkft1mjyoqagldc7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Kommer det finnas körbara fordon eller kom det i samma veva som origins och det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Något nytt om releasedatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Kommer det finnas körbara fordon eller kom det i samma veva som origins och det? Har för mig att det har skrivits om att det kommer körbara fordon i New Vegas, kommer inte ihåg exakt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Har för mig att det har skrivits om att det kommer körbara fordon i New Vegas, kommer inte ihåg exakt dock. Ja det kommer vara körbara fordon med tanke på att kartan kommer vara ganska står så kommer man ha tillgång till Fordon. Pixiegnom: Q4 iår släpps det närmare mot hösten eller vid års skiftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Collector's Edition!!! Precis som med Fallout 3 så vill de att man ska kunna hålla föremål från spelet i sin egen hand. CE innehåller: *Några Lucky 7 Poker Chips så som de ser ut i spelet. *En kortlek gjord för att man ska kunna spela "Caravan", ett kortspel skapat just för spelet. *Lucky 38 Platinum Chip. *Graphic Novel "All Roads", skapad av creative director Avellone i sammarbete med Dark Horse. *Making of... DVD i en typisk Fallout förpackning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Precis som med Fallout 3 så vill de att man ska kunna hålla föremål från spelet i sin egen hand. CE innehåller: *Några Lucky 7 Poker Chips så som de ser ut i spelet. *En kortlek gjord för att man ska kunna spela "Caravan", ett kortspel skapat just för spelet. *Lucky 38 Platinum Chip. *Graphic Novel "All Roads", skapad av creative director Avellone i sammarbete med Dark Horse. *Making of... DVD i en typisk Fallout förpackning. Grymt dålig collector's edition. Kortlek är redan grejen med Red Dead Redemption, så varför här också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 (redigerad) Grymt dålig collector's edition. Kortlek är redan grejen med Red Dead Redemption, så varför här också? Som infon lyder: Kortleken är ju till för att man ska kunna spela kortspelet som finns för spelet, kanske inte just bara för att få en kortlek som ser New Vegas-ig ut. Jag vet dock inte hur det är med RDR's kortlek. Redigerad 11 maj, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Precis. Medans RdR's kortlek är en vanlig kortlek med klassiska motiv av den typen de hade på 1800-talet så är den i New Vegas en kortlek med unika spelkort gjorda för att kuna spela ett kortspel som de har skapat just för spelet. Alltså vill de att man ska kunna sitta hemma runt bordet och spela med sina vänner samma kortspel som man spelar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts