Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Ser på många sätt ut exakt som FO3, men mycket bättre! Super Mutants på första bilden ser precis ut som de i FO3 tex! Samma sak med V.A.T.S Det är exakt samma motor, med exakt samma design-kit. Så det är väl inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Det är exakt samma motor, med exakt samma design-kit. Så det är väl inte så konstigt. Mnja nej det har du rätt i. Visste inte att de skulle använda samma motor och design-kit dock! Trodde att de skulle göra ett helt nytt spel från scratch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Tagga tagga tagga! Ser sjukt kul ut hoppas det kommer till sommaren/hösten Som du sa boomer ska också spela som ghoul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Vart står det att man kan spela som ghoul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Vart står det att man kan spela som ghoul? Kolla dem första informationerna så ska man kunna välja ett antal att spela som i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Det grymma med att spela som Ghoul är ju att man inte behöver oroa sig för rads. Men tänk på att man kommer bli behandlad som skit av många karaktärer. Ungefär på samma sätt som man själv behandlade Ghouls om man var ond i FO3 Redigerad 7 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Varför spoilertaggar ni "ghoul"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Varför spoilertaggar ni "ghoul"? Jag gjorde det då för att det bara var en sån där "detta är helt oviktigt, men jag slänger in det ändå". Varför Agent och Bebb gjorde det vet jag inte, men förmodligen common sense eftersom det är just en spoiler. Redigerad 7 mars, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Bättre att göra det än att inte göra det, right? Om nu Boomer gjorde det för att det faktiskt var en spoiler, är det ju dumt att låta bli själv. Men som sagt, helt oviktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Var inne på korvbyrån för en stund sen så såg jag en PC gamer tidning iallafall en spel tidning men iallafall så hade en kille i Fallout New vegas jävla nice armor. Ska försöka leta upp bilden senare. EDIT: Hittade den hoppas man kan hitta denna armor i spelet Redigerad 7 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Var inne på korvbyrån för en stund sen så såg jag en PC gamer tidning iallafall en spel tidning men iallafall så hade en kille i Fallout New vegas jävla nice armor. Ska försöka leta upp bilden senare. EDIT: Hittade den hoppas man kan hitta denna armor i spelet Ser ut som en blandning mellan en Helghast och Snake Plissken i Escape from L.A! I like Redigerad 7 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Var inne på korvbyrån för en stund sen så såg jag en PC gamer tidning iallafall en spel tidning men iallafall så hade en kille i Fallout New vegas jävla nice armor. Ska försöka leta upp bilden senare. EDIT: Hittade den hoppas man kan hitta denna armor i spelet The Desert Armor is a modified suit of L.A.P.D. riot armor, covered by a tattered trenchcoat. Armorn tillhör New California Republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Palla vara feg och lira ghoul. Human here i come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Palla vara feg och lira ghoul. Human here i come! Det har väl inget med feghet att göra? Snarare äventyrslystnad! Tänka på alla ställen som är dränkta i radioaktivitet som man problemfritt kan undersöka hur länge man vill utan "Advanced Radiation Suit" och 1000 RadAway i fickan. Plus att man nog kommer få fler fiender att bekämpa som Ghoul eftersom folk kommer hata en! Det är väl inte fegt? Redigerad 8 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Det har väl inget med feghet att göra? Snarare äventyrslystnad! Tänka på alla ställen som är dränkta i radioaktivitet som man problemfritt kan undersöka hur länge man vill utan "Advanced Radiation Suit" och 1000 RadAway i fickan. Plus att man nog kommer få fler fiender att bekämpa som Ghoul eftersom folk kommer hata en! Det är väl inte fegt? Du får ju inte glömma att man kommer att vara en kinesisk ghoul (om jag minns korrekt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Du får ju inte glömma att man kommer att vara en kinesisk ghoul (om jag minns korrekt). Vart har du läst det? Om du nu kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Du får ju inte glömma att man kommer att vara en kinesisk ghoul (om jag minns korrekt). Vart har du läst det? Om du nu kommer ihåg. Stod i något nummer av PC Gamer för ett tag sen (om jag minns korrekt). Redigerad 8 mars, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Står annars i infon på första sidan . ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 .. Skärpning för fan. @Agent. http://nukem.se/pc/forsta-infon-fran-fallo...ew-vegas-lackt/ - One background story is shown, Chinese Agent. The background story takes place before the bombs fell. The player is part of a team of Crimson Dragoons infilitrating Hoover Dam. You manage to sneak through the Americans' defenses, set explosives, and head to an extraction point, but your escape is cut off by American soldiers in Power Armor. The player and other survivors of the Crimson Dragoons take refuge in a cave in the canyons, where they commit hari kari with cyanide capsules. The player about to do the same when the bombs fall. The background story ends an indeterminate time later, when the player exits the cave, removes his helmet, and sees his ghoulish reflection in the waters of the Colorado River. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Så man kan inte välja vilken ras man vill vara, och sen om man vill vara frisk eller ghoul? Man måste vara kines för att kunna vara ghoul? http://rhallock.com/fffuuu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts