Pixiegnom Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Men vafan... Är det samma skit igen som i 3:an, man kan inte spela vidare?! FFS!!! Ja, det gick dom ut med långt innan spelet släpptes. Har för mig att jag postade det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 (redigerad) Ja, det gick dom ut med långt innan spelet släpptes. Har för mig att jag postade det här.. Har du troligtvis gjort, du är duktig på att hålla kol på saker. Älskar hur du upplyser om nyheter, dålig på att säga hur mycket jag uppskattar det. Henki är också bra på att informera om PS3 updates. Men det sugigaste av allt är som sagt att man inte kan levla mer än till 30. Borde i alla fall kunna levla under större delen av spelet. Har gjort 2 huvuduppdrag och är redan på maxlevel. Redigerad 11 november, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Men vafan... Är det samma skit igen som i 3:an, man kan inte spela vidare?! FFS!!! Kanske vill spoiler-tagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 (redigerad) Kanske vill spoiler-tagga. För det första citerade jag en annan. Således inte jag som "spoilade" och för det andra är det ingen spoiler. Hur maniska får man lova att bli egentligen... Sedan skall folk vara tacksamma att det nämns, så att man inte gör misstaget att klara spelet för att sedan inte kunna spela vidare. Redigerad 11 november, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 För det första citerade jag en annan. Således inte jag som "spoilade" och för det andra är det ingen spoiler. Hur maniska får man lova att bli egentligen... Sedan skall folk vara tacksamma att det nämns, så att man inte gör misstaget att klara spelet för att sedan inte kunna spela vidare. Hjälpte mig! Hade nog annars gjort det misstaget. Fick en rolig bugg idag.. Gjorde lite uppdrag åt Silver rush företaget, och i ett uppdrag skulle det tydligen bli en liten fight (optional), mig och Cass mot Silver rush . Hade inga vapen på mig eftersom jag precis hade sålt en massa saker.. Men där stod jag och skulle döda 5+ vakter utan vapen .. Inga problem tänkte jag för det blev autosave när man gick igenom dörren såklart. Så jag laddar om, och framför mig ramlar Cass ihop för ingenting och dör >,< Vart lite orolig, men hade som tur va så hade jag en save innan jag började gå och sälja saker. Så jag laddar från den och skulle säga åt henne att följa med mig igen. Letar runt i hemmet (Lucky 38) men hittar henne inte.. Sen kollar jag under ett bord i vardagsrummet och där låg hon död.. Så ja.. där försvann hon :'( Har försökt ladda om hur många gånger som helst utan någon framgång. Kan inte göra klart uppdraget nu eftersom hon inte blir "officiellt" död. Man blir lite less, får la nöta igenom spelet ändå när man får lust, new game skulle jag valt men efter 35~ spelade timmar så känns det lite jobbigt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 är det inte bara så att hon blir medvetslös då? då räcker det med att vänta en stund så reser hon på sig igen om du nu inte spelar hardcore mode isf för då kan dom dö.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Hjälpte mig! Hade nog annars gjort det misstaget. Fick en rolig bugg idag.. Gjorde lite uppdrag åt Silver rush företaget, och i ett uppdrag skulle det tydligen bli en liten fight (optional), mig och Cass mot Silver rush . Hade inga vapen på mig eftersom jag precis hade sålt en massa saker.. Men där stod jag och skulle döda 5+ vakter utan vapen .. Inga problem tänkte jag för det blev autosave när man gick igenom dörren såklart. Så jag laddar om, och framför mig ramlar Cass ihop för ingenting och dör >,< Vart lite orolig, men hade som tur va så hade jag en save innan jag började gå och sälja saker. Så jag laddar från den och skulle säga åt henne att följa med mig igen. Letar runt i hemmet (Lucky 38) men hittar henne inte.. Sen kollar jag under ett bord i vardagsrummet och där låg hon död.. Så ja.. där försvann hon :'( Har försökt ladda om hur många gånger som helst utan någon framgång. Kan inte göra klart uppdraget nu eftersom hon inte blir "officiellt" död. Man blir lite less, får la nöta igenom spelet ändå när man får lust, new game skulle jag valt men efter 35~ spelade timmar så känns det lite jobbigt Ja det hjälpte mig med. Hade inte tänkt på det tror jag. Surt det som hände, men som han under nämner, säker på att hon inte vaknar? Jag kar alltid 3+ saves. Så varje gång jag sparar, sparar jag på den understa, (äldsta alltså) det är som säkerhet om nått går fel. Buggar, fel val mm är det inte bara så att hon blir medvetslös då? då räcker det med att vänta en stund så reser hon på sig igen om du nu inte spelar hardcore mode isf för då kan dom dö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Hjälpte mig! Hade nog annars gjort det misstaget. Fick en rolig bugg idag.. Gjorde lite uppdrag åt Silver rush företaget, och i ett uppdrag skulle det tydligen bli en liten fight (optional), mig och Cass mot Silver rush . Hade inga vapen på mig eftersom jag precis hade sålt en massa saker.. Men där stod jag och skulle döda 5+ vakter utan vapen .. Inga problem tänkte jag för det blev autosave när man gick igenom dörren såklart. Så jag laddar om, och framför mig ramlar Cass ihop för ingenting och dör >,< Vart lite orolig, men hade som tur va så hade jag en save innan jag började gå och sälja saker. Så jag laddar från den och skulle säga åt henne att följa med mig igen. Letar runt i hemmet (Lucky 38) men hittar henne inte.. Sen kollar jag under ett bord i vardagsrummet och där låg hon död.. Så ja.. där försvann hon :'( Har försökt ladda om hur många gånger som helst utan någon framgång. Kan inte göra klart uppdraget nu eftersom hon inte blir "officiellt" död. Man blir lite less, får la nöta igenom spelet ändå när man får lust, new game skulle jag valt men efter 35~ spelade timmar så känns det lite jobbigt Klicka på ''§'', vilket tar dig in i consolen, klicka sedan på henne, skriv in ''resurrect'' och klicka på enter; om du nu vill fuska för att få henne i liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 (redigerad) Någon som klarat uppdraget We will all go togheter!? Har ett problem där. En av de sista dogtagsen är markerad på det första huset på höger sida när man går in mot staden. Mellan två hus för vara exakt. Någon som kan hjälpa mig!? Bugg???? Eller finns det nån källare där den ligger? Vart tar man sig in i så fall? Har kollat ALLT! Redigerad 13 november, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Okej, fixat. Det var den där snubben som levde som hade den. Jag är nu på uppdraget där man skall lämna chipet till Mr. House! Vad bör man välja om man spelar som god? Finns skitmånga alt. Döda snubben i rutig kostym, ge chipet till Mr. House, döda båda? Använda sig av nån grupp, Great Kahns, Brotherhood of steel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Hon va död. För man kunde "search" hennes kropp, väntade även länge och ibland när jag laddade om så stod det att hon dog, ibland icke. Men jag gjorde ett new game, stängde av Xboxet och laddade om från min gamla sparfil, och vips så levde hon! Så det löste sig själv =) @Vice. New vegas är det första spel som gett mig beslutsångest om vad jag ska göra haha, kan inte bestämma mig för hur jag ska göra >,< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Någon som kan förklara hur caravan fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Någon som kan förklara hur caravan fungerar? http://www.youtube.com/results?search_query=NEW+VEGAS+CARAVAN&aq=f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 http://www.youtube.com/results?search_query=NEW+VEGAS+CARAVAN&aq=f Kollade din förra film men fick inte det att funka varje gång. Kom på sen hur man kunde göra. Använd dig bara av 10, 9 och 7. Du skall ha totalt 26 i varje hög. När motståndaren närmar sig 26 i en hög, släng dit ett klätt kort (dam, kung eller knäckt) Då spricker motståndaren och får börja om på 0 och du vinner. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Första DLCn "Dead Money" kommer 21 December. Heh, först läste jag fel och såg "Dead Monkey" istället. Snacka om att min fantasu skenade iväg. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Första DLCn "Dead Money" kommer 21 December. Heh, först läste jag fel och såg "Dead Monkey" istället. Snacka om att min fantasu skenade iväg. Källa Jag gillar att dom framför det som om dom gör alla spelare en tjänst genom att sälja något till oss. Vi borde få det gratis istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Hallo! Någon här som har något tips på hur man får tag i mera ammo? Behöver 308 ammo till mitt sniper! Förstår mig inte helt på domdär reloading bench, har massor av allt som behövs förutom en sak som jag har 0 utav, och ingen aning hur man får tag i det. (Minns inte va den saken heter för tillfället) Så om någon vet något annat sätt så uppskattar jag det väldigt mycket om ni nu säger era trick. Har tömt affärerna på 308ammo och dom tycks inte få mer så ofta.. >,< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Hallo! Någon här som har något tips på hur man får tag i mera ammo? Behöver 308 ammo till mitt sniper! Förstår mig inte helt på domdär reloading bench, har massor av allt som behövs förutom en sak som jag har 0 utav, och ingen aning hur man får tag i det. (Minns inte va den saken heter för tillfället) Så om någon vet något annat sätt så uppskattar jag det väldigt mycket om ni nu säger era trick. Har tömt affärerna på 308ammo och dom tycks inte få mer så ofta.. >,< Finns en skum typ i McCarran Air Force Base som säljer skitmycket 308. har jag för mig. Han står i "Supply Shed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Finns en skum typ i McCarran Air Force Base som säljer skitmycket 308. har jag för mig. Han står i "Supply Shed" Tackar och bockar! Han hade ca 900 skott som jag nu kan avverka på ondingar! Tack igen =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Tackar och bockar! Han hade ca 900 skott som jag nu kan avverka på ondingar! Tack igen =D Np . Hade letat som en galning efter 308. till min Hunting Rifle utan att hitta någonting i princip. Fatta att jag blev glad när jag upptäckte denna snubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts