Pixiegnom Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Har för mig dem skrev det att man kunde bli en av dem. Eller om det var just bara rykten. Rykten. Samma sak med fordon och ursprung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 (redigerad) Ang. Kartan, jag har för mig att det stod någonstans att det fanns runt 1-hundra någonting, platser vilket var X mindre än fallout 3. Tror det var i en av de videos som postades i tråden här. Så det finns inte en chans att det kan vara den ända kartan(!!!). Kolla nästa gång du upptäcker en plats, då plingar det till och texten "you have discovered 37/ 50 locations" Tror det stod 50 i alla fall. Skall spela strax, skall kolla exkat vad med. säger då. Där finns en achievement för att hitta 125 platser iallafall. I Fallout 3 fanns där en för 150 men man kunde hitta ca 10 till utöver dem. 1) Jag har bara mögvapen, vart kan man hitta det första acceptabla vapnet? Som helst har dam. på över tio. 2) Vart kan man hitta första polaren som hjälper en. Har varit på sjukt många ställen men inte hittat nån som vill göra mig sällskap. =/ 1: Bästa är att reparera vapen själv om man har skills till det. Jag har annars hittat ett par i Primm. Bla en Spiked Knuckles som gör 23 DAM och Singel Shotgun som gör 3.8x7 DAM. 2: Där är en i Primm men du måste ha 65 i Repair eller 55 i Science. Har för mig dem skrev det att man kunde bli en av dem. Eller om det var just bara rykten. Du kanske tänker på ryktena om att man kunde välja origins och en av dem var en Kinesisk Ghoul. För vad jag vet så kan man inte bli Ghoul. Redigerad 23 oktober, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Tror inte man kan det, men absolut inte säker. 2 Frågor om nån kan svara: 1) Jag har bara mögvapen, vart kan man hitta det första acceptabla vapnet? Som helst har dam. på över tio. 2) Vart kan man hitta första polaren som hjälper en. Har varit på sjukt många ställen men inte hittat nån som vill göra mig sällskap. =/ 1. Direkt när du går upp lite i level så börjar folk ha bättre gear, och då får du bättre gear. Alternativt så går du till Gun Runners uppe vid New Vegas. Bästa vapenaffären i spelet. 2. Allt du behöver är Boone från Novac. Killen är en jävla best, och du får en bra hatt från honom också. Har för mig dem skrev det att man kunde bli en av dem. Eller om det var just bara rykten. Kan inte bli Ghoul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Jag var neutral med ceasars legion, ncr, men det är jag inte längre. Varför? Därför att det står ingenting där längre. Vips var det bara borta, wtf? Det enda som står nu är att folket i Goodsprings gillar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Jag var neutral med ceasars legion, ncr, men det är jag inte längre. Varför? Därför att det står ingenting där längre. Vips var det bara borta, wtf? Det enda som står nu är att folket i Goodsprings gillar mig. Vad har du för armor på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Vad inebär 3.8x7 DAM? 3.8 i damage alá 7 skott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Vad inebär 3.8x7 DAM? 3.8 i damage alá 7 skott? Om jag har förstått det rätt så är det 7 hagel i varje skott och varje hagel gör 3.5 i skada. Men varje hagel träffar inte såvidar man inte står väldigt nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Om jag har förstått det rätt så är det 7 hagel i varje skott och varje hagel gör 3.5 i skada. Men varje hagel träffar inte såvidar man inte står väldigt nära. Så med andra ord suger det vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Beror på vad man jämför med. Träffar alla 7 så blir det 24,5 i skada. Reparerar man vapnet så gör den ännu mer (ca 35) i skada per skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Skojaru? En Caravan Shotgun är bland de bästa early-game vapnena. Yes, det är damage per hagel - men spreaden är VÄLDIGT liten, man kan snipra med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Skojaru? En Caravan Shotgun är bland de bästa early-game vapnena. Yes, det är damage per hagel - men spreaden är VÄLDIGT liten, man kan snipra med den. Då kör vi med den då. Tack Legendary Deathclaw, hur döda? Fan han är skitstor, och skit farlig. Har stora problem emd alla claws, men den här är helt sjuk. Man får tydligen en hel del grejer i slutet av grottan om man klarar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Om du precis har börjat spela, så kan du gå ut därifrån. Den har 850hp, den är level 30 och det är bland de starkaste fienderna i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Skojaru? En Caravan Shotgun är bland de bästa early-game vapnena. Yes, det är damage per hagel - men spreaden är VÄLDIGT liten, man kan snipra med den. Själv så har jag inte hittat en ännu. Det ska finnas en i Goodsprings men jag har inte hittat nån så jag undrar om det inte är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Då kör vi med den då. Tack Legendary Deathclaw, hur döda? Fan han är skitstor, och skit farlig. Har stora problem emd alla claws, men den här är helt sjuk. Man får tydligen en hel del grejer i slutet av grottan om man klarar honom. Vart hittade du han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Om du precis har börjat spela, så kan du gå ut därifrån. Den har 850hp, den är level 30 och det är bland de starkaste fienderna i spelet. Får komma tillbaka då. Tack Vart hittade du han? Dead Wind Cavern. GIGANTISK! Hur funkar det där j*vla kortspelet? Måste man klara det för att ta nån trofe eller man kan helt strunta i det? Hittar ingen trofe guide på nätet. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Jävla caravan var ju skitsvårt, jag har läst manualen som man fick av han flera gånger men jag fattar inte riktigt ändå.. Har iaf tagit mig till Freeside utanför New Vegas och spelar black jack där istället Sen är det ju svindyrt att komma in i själva Vegas, 2,000 caps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 (redigerad) Hur funkar det där j*vla kortspelet? Måste man klara det för att ta nån trofe eller man kan helt strunta i det? Hittar ingen trofe guide på nätet. =/ Know When to Fold ThemWin 3 games of Caravan. One Armed BanditPlay 10 spins of Slots. Little WheelPlay 10 spins of Roulette. Double DownPlay 10 hands of Blackjack. Caravan MasterWin 30 games of Caravan. Know When To Fold Them (Caravan Explanation) Redigerad 24 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 (redigerad) Jävla caravan var ju skitsvårt, jag har läst manualen som man fick av han flera gånger men jag fattar inte riktigt ändå.. Har iaf tagit mig till Freeside utanför New Vegas och spelar black jack där istället Sen är det ju svindyrt att komma in i själva Vegas, 2,000 caps... Finns mer än ett sätt att ta sig in. Hail to the King, baby. Och för de intresserade, så finns det ett sätt att göra så du kan repaira allting gratis. Och nej, ingen glitch eller bug. Hihi. Redigerad 24 oktober, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Yay, jättebra spel. Tog ungefär 10minuter innan det frös för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Någon som har klarat uppdraget ''Things that go boom''? Dialogen att övertala kärringen dyker inte upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts