Grumpy Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 (redigerad) Ja, vi har nog alla märkt att 6:an nu för tiden lägger in små "åhhh"/"öh" i sin textning av engelska serier. Om ni inte sett det så ska jag förklara. Charlie Haper säger "Åhh, men du är min bror" och då skriver 6:an in "åh" sin textning, vi är väl för fan inte döva? Vi hör ju att han säger "åh". Jag anser att det här är ett helt otroligt irriterade i-landsproblem, vet någon varför de har börjat med den här jobbiga textning (jag antar att det är på grund av att döva ska kunna kolla mer på tv, men döva kan dra åt helvete). Redigerad 20 april, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 döva kan dra åt helvete). ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 AngryAxel, är det du som textar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 AngryAxel, är det du som textar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 tbh tror jag inte tv6 textar sina serier själva..men bra tänkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 ... Självklart så var jag inte seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 AngryAxel, är det du som textar? Haha, morgonens skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) (jag antar att det är på grund av att döva ska kunna kolla mer på tv, men döva kan dra åt helvete) Textning som är anpassad för "döva" tar med saker som "Det knackar på dörren" eller "Fåglar kvittrar", tror inte att det är anledningen. Skulle de vilja anpassa för hörselskadade gör de det nog ordentligt. Redigerad 21 april, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Har inte alls tänkt på det, men ibland kan det vara lite enerverande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Har aldrig reagerat på det. Ska titta noggrannare ikveld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Denna skit textning brukar dock bara uppenbara sig i reklamerna för filmerna/serierna som går på kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Sexan har börjat bli sjukt oseriösa tycker jag. Irriterar mig så otroligt mycket på killen som alltid försöker dra något långt utdraget skämt efter programmen. Textningen har jag dock aldrig lagt märke till, ska börja titta lite mer noggrant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Denna skit textning brukar dock bara uppenbara sig i reklamerna för filmerna/serierna som går på kanalen. Jag är rätt säker på att jag har sett det i ett "vanligt" program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Sexan har börjat bli sjukt oseriösa tycker jag. Irriterar mig så otroligt mycket på killen som alltid försöker dra något långt utdraget skämt efter programmen. Textningen har jag dock aldrig lagt märke till, ska börja titta lite mer noggrant. Börjat? Den stackarn har försökt verka lustig sen långt tillbaka :/ Är det bara jag som saknar Stargate fastän jag inte änns gillade serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Börjat? Den stackarn har försökt verka lustig sen långt tillbaka :/ Är det bara jag som saknar Stargate fastän jag inte änns gillade serien? Nej, stargate var det som sinkade sexan enligt mig, det var så otroligt dåligt! Men jaja, det är ju bara jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 (redigerad) Är det bara jag som saknar Stargate fastän jag inte änns gillade serien? Jag saknar det, var nog den bästa serien på Sexan. Dessutom så visade sexan inte det sista avsnittet av Stargate:Atlantis. Redigerad 25 april, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Jag saknar det, var nog den bästa serien på Sexan. Dessutom så visade sexan inte det sista avsnittet av Stargate:Atlantis. Gjorde dom väll? Tre gånger t.o.m tror jag oO tv-killen snackade om det i två veckor ju Stargate Atlantis <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Stargate är ju sjukt tråkigt. Finns mycket bättre serier på Sexan såsom Scrubs och Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Gjorde dom väll? Tre gånger t.o.m tror jag oO tv-killen snackade om det i två veckor ju Stargate Atlantis <3 Gjorde de väl inte? Visade dom inte de näst sista avsnittet och sa att det sista avsnittet skulle komma nästa vecka? Men veckan därpå så visade de inte Stargate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Äh, det är inge fel på sexan. Skönt att dom nästintill aldrig visar sport längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts