Bebben Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Fy fan i helvete. DET spelet ska jag spela medan jag vaggar Leo som sitter i babysittern, med högerfoten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Lol, tvillingar vid 0:23? Hoppas det inte händer när spelet är ute. Vet någon när spelet kommer ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Lol, tvillingar vid 0:23? Hoppas det inte händer när spelet är ute. Vet någon när spelet kommer ut ? Har för mig att det är den 27e Augusti i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 10 Augusti kommer demot till PS3 och 360. Spelet släpps 24 Augusti i USA och 27 i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Vet inte om någon har postat det före mig men här är systemkraven till PC: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS Operating System: Microsoft Windows XP (SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7 Processor: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) or higher RAM: 1.5 GB Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro or better Hard Disc Space: 8 GB Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card Peripherals: Keyboard and mouse or Windows compatible gamepad RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS Operating System: Microsoft Windows XP (SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7 Processor: 2.4 GHz Quad Core processor RAM: 2 GB Video Card: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 or better Hard Disc: 10 GB Sound Card: 100% DirectX 9.0c compliant card Peripherals: Keyboard and mouse or Windows compatible gamepad Jag kommer lätt att kunna köra det på min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Vet inte om någon har postat det före mig men här är systemkraven till PC: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS Operating System: Microsoft Windows XP (SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7 Processor: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) or higher RAM: 1.5 GB Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro or better Hard Disc Space: 8 GB Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card Peripherals: Keyboard and mouse or Windows compatible gamepad RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS Operating System: Microsoft Windows XP (SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7 Processor: 2.4 GHz Quad Core processor RAM: 2 GB Video Card: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 or better Hard Disc: 10 GB Sound Card: 100% DirectX 9.0c compliant card Peripherals: Keyboard and mouse or Windows compatible gamepad Jag kommer lätt att kunna köra det på min dator! Det var inte alls så farligt ju kommer också klara de lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Oj, det var lågt. Skönt! Var inte speciellt orolig då min dator redan klarar av det mesta, men nu behöver jag förmodligen inte tänka på det alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Yes förstog att jag skulle klara av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 (redigerad) Kanske redan postad Redigerad 27 juli, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Ny gameplay video går att se på FZ: Gameplay Snacka om veckorna går segt tills man kan skaffa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 (redigerad) Fy fan i helvete. DET spelet ska jag spela medan jag vaggar Leo som sitter i babysittern, med högerfoten Visst ser det bra ut... mycket bra ut. En sak jag stör mig på dock, och det är det enormt fula och simpla krysshåret. Det är ju inte heller direkt någon GTA-Kvalitet på trailarna. Haha. Jävligt udda trailer. Lol, tvillingar vid 0:23? Hoppas det inte händer när spelet är ute. Vet någon när spelet kommer ut ? Irriterande indeed. Men jag märkte en annan underlig sak. Varför hade dom paraply? Gjorde man så förr i tiden? Jag har då inget minne av att jag eller någon jag någonsin sett har haft ett paraply för att det snöar. Redigerad 6 augusti, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Själv stör jag mig inte speciellt mycket, tycker att det ser bra ut. Känns som att ni klagar på småsaker som man förmodligen kommer att skita i när man spelar spelet. Det känns som att man förstör mer för sig själv genom att peka ut det man stör sig på än det som ser bra ut, om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Själv stör jag mig inte speciellt mycket, tycker att det ser bra ut. Känns som att ni klagar på småsaker som man förmodligen kommer att skita i när man spelar spelet. Det känns som att man förstör mer för sig själv genom att peka ut det man stör sig på än det som ser bra ut, om ni förstår vad jag menar. Agree vi Mafia fans borde egentligen vara glada över att vi äntligen får se 2:an efter ett antal år väntande. Btw kommer demon släppa till alla platformar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Ny film fast man får nu se bakom kuliserna(?) Visit My Website Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Är det sant att det kommer exlusivt storydrivet DLC till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Är det sant att det kommer exlusivt storydrivet DLC till PS3? Om det är storydrivet vet jag inte, men det ska komma exklusivt material till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Om det är storydrivet vet jag inte, men det ska komma exklusivt material till PS3. Kommer vi PC spelare också få lite exklusivt material till PC? Eller endast PS3 ägarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Kommer vi PC spelare också få lite exklusivt material till PC? Eller endast PS3 ägarna? Endast PS3-exklusivt som är utannonserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Jag tycker om den här bilden. Tänk att bara gå på promenad i den där mysiga parken nån dag. Inga shootouts, inga slagsmål eller biljakter, bara gå omkring och supa in atmosfären. Verkar ju bli ett toppenbra free-roam lir det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts