SilentViper Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Hittade lite mer läsning på IGN. Färska nyheter från 10 Mars. http://ps3.ign.com/articles/107/1076188p1.html Jävligt grymt att att man kan samla på playboy tidningar. Det vore ännu mer intressant om man kunde bläddra i dem i spelet. En väldigt viktig detalj! Frågan är vad får man när man har samlat på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Frågan är vad får man när man har samlat på alla. Vem säger att man kan samla på Playboy magasinen? Jag tror nog mer att de kommer funka som någon typ av healthdrop. More importantly, the player can pick up an M1Garand, and a Playboy magazine Texten säger väl inget om att man kan skapa sin egen privata "stash" med porr? Redigerad 15 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Vem säger att man kan samla på Playboy magasinen? Jag tror nog mer att de kommer funka som någon typ av healthdrop. More importantly, the player can pick up an M1Garand, and a Playboy magazine Texten säger väl inget om att man kan skapa sin egen privata "stash" med porr? Garand! Awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Garand! Awesome Håller med! De enda gångerna jag sett en M1 Garand i spel är i WW2-spel! Bang, bang, bang, bang *PLING!* Cover me Frankie, i'ma reloadin'! Redigerad 15 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Skulle va nice med en sak jag kom på och tänkte. Dem sa ju man ska kunna ändra registrering skylten på bilen så slog det i skallen om man snor en bil på gatan och om personen anmäler sin stulna bil skulle va nice då man åkte runt så ser snuten bilen och så har man polisen efter sig runt halva stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 2K games har släppt releasedates. Augusti 24 i USA, Augusti 27 i Europa och resten av världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 2K games har släppt releasedates. Augusti 24 i USA, Augusti 27 i Europa och resten av världen. Bah, lagom till skolstarten. ---------------- Klarade precis det sista bil-uppdraget i Freeride Extreme i Mafia, and I was like, YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAH. Hoppas det kommer något liknande till Mafia II, sådana saker som man känner att man gör framsteg i, och som man kan syssla med efter att man klarat storyn gör spel lite bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 2K games har släppt releasedates. Augusti 24 i USA, Augusti 27 i Europa och resten av världen. Lagom då till man börjar skolan men jag hade hoppas på i maj/juni månad aja får väl hoppas på annat smått och gått under tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Men förhelvete, släpp det på Jullovet istället! Tänk er ett spel som aldrig behöver gå till 1.01 men.. Alla dagens spel ligger omkring 1.50 före dem är åtminstone 70% buggfria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Håller med! De enda gångerna jag sett en M1 Garand i spel är i WW2-spel! Bang, bang, bang, bang *PLING!* Cover me Frankie, i'ma reloadin'! Eller hur! En anledning till att spela DoDS. Älskar plinget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 2K games har släppt releasedates. Augusti 24 i USA, Augusti 27 i Europa och resten av världen. Då hinner man spela ut Red Dead Redemption innan, perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Hade helt glömt av det här spelet fram tills nu. Det är sällan jag spelar på mitt PS3 nu för tiden, men när det här kommer lär jag sätta igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 riktigt nice med release datum nu oxå. bara tråkigt att det med största sannolikhet kommer pushas fram ytterligare, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Collector's Edition och Pre-Order DLC info: http://www.gametrailers.com/news/mafia-ii-...-pre-order/2106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 tycker handligen på bilarna ser riktig usel ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 tycker handligen på bilarna ser riktig usel ut Om du bara har sett de första trailersen så ja, men jag tycker att den ser bättre ut i nyare trailers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Btw: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Btw: riktigt riktigt riktigt dåligt att bilarna verkar sprängas för ingenting? i övrigt, jävligt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 (redigerad) riktigt riktigt riktigt dåligt att bilarna verkar sprängas för ingenting? i övrigt, jävligt snyggt! Jag håller med. Faktum är att det enligt mig ser sjukt fult ut, och det passar inte in i mafia. Känns väldigt Bollywood-aktigt men bilar som sprängs för ingenting. Angående bilfysiken har jag för mig att det är möjligt att välja mellan arkad och realistisk bilfysik. Redigerad 27 maj, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Ni tror inte att det är möjligt att de modifierade bilarna just för tillfället för att visa på explosioner? Det var ju ändå en PhysX-trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts