kicken Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Vad anser du gör Mafia till ett så pass bra spel? Det där var taskigt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Det där var taskigt xDÄsch, han måste lära sig någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Ny film Inget märkvärdigt direkt. Det ser bättre ut än förra gången i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Ny film Inget märkvärdigt direkt. Det ser bättre ut än förra gången i alla fall. Tycker att det verkar som om bilfysiken har förbättrats lite sen förra filmen där man fick se bilkörning. Spelet verkar helnice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Too good to be true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Tycker att det verkar som om bilfysiken har förbättrats lite sen förra filmen där man fick se bilkörning. Spelet verkar helnice! True sa ju iallafall att dom kommer förbättra allt bara om man ger dom lite tid. --- Trailern såg hel nice ut när han körde på snön GIEF ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Den första videon som lyckas få mig någorlunda sugen på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Haha, jag glömde bort att det var speltrailer när de pratade om killens ursprung och tänkte "vafan" när det börjades skjuta med sikte och grejer. Detta kommer bli kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Jag trodde att spelet skulle utspela sig i en fiktiv stad inspirerad av New York och San Francisco. Men i trailern ser man ju Brooklyn Bridge! Betyder det att den kommer kopiera delar av båda städerna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Jag trodde att spelet skulle utspela sig i en fiktiv stad inspirerad av New York och San Francisco. Men i trailern ser man ju Brooklyn Bridge! Betyder det att den kommer kopiera delar av båda städerna eller? Antar att det är lite av varje av båda städerna, om den är inspirerad av dem båda. Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Antar att det är lite av varje av båda städerna, om den är inspirerad av dem båda. Eller vad menar du? Jag menar att de kanske har kopierat typ Lower East Side från New York och klistrat in det på ett ställe i staden, och sen tagit Fishermans Wharf från San Francisco och klistrat in det på något annat ställe. Jag trodde att det bara skulle ha tagit lite arkitektur från båda städerna och blandat. Inte kopierat delar av städerna helt och hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Istället för att gö en ny tråd så kan ja bumpa denna. Kommit en ny lång Mafia 2 film på 15min och ja finns inte mer att säga än . Detta ser ut som att rocka fett längtar som fan har nu två spel att se fram imot Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Istället för att gö en ny tråd så kan ja bumpa denna. Kommit en ny lång Mafia 2 film på 15min och ja finns inte mer att säga än . Detta ser ut som att rocka fett längtar som fan har nu två spel att se fram imot Mafia 2 Fan vad jag längtar! Synd bara att jag kommer att få spela det på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 (redigerad) Fan vad jag längtar! Synd bara att jag kommer att få spela det på Xbox 360. Vi får hoppas system resultaten kommer snart eller nån benchmark program som kollar datorn. La även märke till att den blev nån slags reflektion när dom bromsade när den röken kom ni fattar vad ja menar när ni ser. Samt även att en del parkerade bilar var igen snöade detta tror ja verkligen på att det kommer bli lika bra som Mafia 1. Snacka om fett nice när man ser att dom monterar machine gun vid rutan Redigerad 20 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Det ser sjukt nice ut och atmosfären är verkligen superb, men all sorts fysik måste verkligen förbättras :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Om ni inte redan visste så har spelet blivit försenat och släpps inte förens nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Om ni inte redan visste så har spelet blivit försenat och släpps inte förens nästa år. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Om ni inte redan visste så har spelet blivit försenat och släpps inte förens nästa år. Det vet ja redan om när dom gick ut med det. Spelet kommer ibörjan av 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Måste bumpa! Ser verkligen fram emot det här spelet! Jag körde Mafia på PS2 och det var inte särskillt roligt, men det här ser ju skitnajs ut! Tror ni att de kommer förbättra animationerna när man går/springer? Det ser så jäkla stelt och fult ut, och man liksom glider fram. Har ni hört något om bowling, billjard eller någon annan fritids grej som man kan syssla med mellan uppdragen? Redigerad 3 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Måste bumpa! Ser verkligen fram emot det här spelet! Jag körde Mafia på PS2 och det var inte särskillt roligt, men det här ser ju skitnajs ut! Tror ni att de kommer förbättra animationerna när man går/springer? Det ser så jäkla stelt och fult ut, och man liksom glider fram. Har ni hört något om bowling, billjard eller någon annan fritids grej som man kan syssla med mellan uppdragen? http://img37.imageshack.us/img37/3053/gtfo3cry.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts