Wu Zi Mu Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Enklare om ni bara talar om vad det är som suger. Sånt är ju väldigt personligt, vissa älskar och antar hatar samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Enklare om ni bara talar om vad det är som suger. Jepp, PS3 har dessutom inget detaljerat gräs, blodfläckar och generellt sett mindre imponerande grafik . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Det här var väl ett OK spel men inte mer. Speltekniskt bättre än ettan men storyn var inte ens hälften så bra. Stor besvikelse. Beror väl mest på att jag hade för höga förväntningar... men på 8 år tycker man att de kunde fixat fram något bättre.. Redigerad 5 september, 2010 av Karl-Gunnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Så det enda som suger är grafiken? Man kontrollerar gubben på ett bra och lätt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jämfört med RDR så tycker jag det var stelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) ... men på 8 år tycker man att de kunde fixat fram något bättre.. De har ju knappast jobbat med Mafia II i åtta år. Mafia II vart officiellt annonserat 2007. Jag tycker spelet är helgrymt. Är på kapitel 9 just nu och jag älskar det. Redigerad 5 september, 2010 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Så det enda som suger är grafiken? Man kontrollerar gubben på ett bra och lätt sätt? Tyckte det var stelt och aningen korkat placerade kontroller De har ju knappast jobbat med Mafia II i åtta år. Mafia II vart officiellt annonserat 2007. De började ganska snart efter första Mafia. De har väl dock behövt uppdatera motorn ett par gånger under åren. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag tycker spelet är helgrymt. Är på kapitel 9 just nu och jag älskar det. Samma här! Jag älskar 50-talskänslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 24(?) timmar kvar till DLC'n. yey bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 När jag startar ett uppdrag så blir det sådär, som när man har lite liv. Det blir blurrigt och hjärtslaget hörs. Det börjar redan under Chaper 2 under bilturen in mot stan. Fan ospelbart såhär. Är det ett vanligt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Dåligt crack, ladda ner crackfix... Jag antar att du inte har köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 När jag startar ett uppdrag så blir det sådär, som när man har lite liv. Det blir blurrigt och hjärtslaget hörs. Det börjar redan under Chaper 2 under bilturen in mot stan. Fan ospelbart såhär. Är det ett vanligt problem? Dra ner skidrow så kommer du inte få nå problem. 40min kvar tills DLC:et kommer längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Jimmys Vendetta är på g nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 är dlc till pc också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 är dlc till pc också? Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Man kan säga att DLC:t har freeroam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Man kan säga att DLC:t har freeroam. "Man kan säga att", vad exakt menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Jimmys Vendetta here i come Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Bitch best game evaaaaaaaar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Kort, stelt, långsamt och framförallt opersonligt. Ungefär som The Saboteur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts