Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Stör mig på bristen på ragdoll. Ser så himla tråkigt ut när folk dör (även när man själv dör) och sen att det inte händer något när man skjuter på lik är också trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det är sant! Det mesta som har med dödande att göra är ganska stelt. Man kan knappt köra över någon, eller slå till någon som springer iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Lyckades fixa så Mafia 2 funkar nu med att ladda ner en sak. Gillar spelet men har inte hunnit spela så mycket ännu-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det är sant! Det mesta som har med dödande att göra är ganska stelt. Man kan knappt köra över någon, eller slå till någon som springer iväg. Jag såg en polis bli påkörd av en lastbil och det enda som hände var att polisen liksom gled framför bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Jag såg en polis bli påkörd av en lastbil och det enda som hände var att polisen liksom gled framför bilen. Kanske kan va en bugg eller nåt? Hoppas det kommer väl nån patch som fixar det eller så är det kanske bara så på demo versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Dubbel post. Måste man svara i telefonen när den ringer för att ta sig ut från huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Dubbel post. Måste man svara i telefonen när den ringer för att ta sig ut från huset? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Stör mig på bristen på ragdoll. Ser så himla tråkigt ut när folk dör (även när man själv dör) och sen att det inte händer något när man skjuter på lik är också trist. Förstår inte vad du menar, det är ju visst ragdoll fysik när man skjuter/kör på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Förstår inte vad du menar, det är ju visst ragdoll fysik när man skjuter/kör på någon. Tror han menar om du skjuter på döda kroppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Några snabba intryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Grattis, hur är spelet såhär långt då? Nice att man kan "lockpicka" bilarna iaf. Störde mig alltid på att ta sönder fönster i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Det är.. Fortfarande demot. timer disable, all weapons, 99,999 dollars, god mode, infinite ammo, natt och joe spawnade på kommando. Googla "Mafia 2 Megathread" (@facepunch). De har typ moddat sönder demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Det är.. Fortfarande demot. timer disable, all weapons, 99,999 dollars, god mode, infinite ammo, natt och joe spawnade på kommando. Googla "Mafia 2 Megathread" (@facepunch). De har typ moddat sönder demot Aha, jag såg att spelet fanns i buskarna..så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Aha, jag såg att spelet fanns i buskarna..så..... Inget, du vet.. Crack ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Inget, du vet.. Crack ännu. Väl enda jag har sett nu är nån beta crack som finns fast inga missions går att göra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Har hela spelet nu! Har inte hunnit köra då jag har skola imorgon. Såg introt och körde lite där i början när man är i armén. Körde typ 2 minuter. Såg nice ut dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Har hela spelet nu! Har inte hunnit köra då jag har skola imorgon. Såg introt och körde lite där i början när man är i armén. Körde typ 2 minuter. Såg nice ut dock! Kanske ska spoila det där ifall att om det nu är en spoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Och om spoilers. GE FAN i att spoila något nu, använd extra många spoilertags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts