Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Vad är det för människor i gult och svart (osäker på färgerna) som attackerar en ibland? Civilpoliser? Gängmedlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Vad är det annars då? Om man skjuter en så dyker det upp massor med röda pilar på minimap:en och folk till och med lutar sig ut ur bilar och skjuter. Dödar man en vit man är det bara polisen som dyker upp. Vad är det för människor i gult och svart (osäker på färgerna) som attackerar en ibland? Civilpoliser? Gängmedlemmar? han svarade åt dig i sin fråga.. hur kan ni inte lista ut att det är gängmedlemar? for real alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 han svarade åt dig i sin fråga.. hur kan ni inte lista ut att det är gängmedlemar? for real alltså.... FÖR VI ÄR INTE RASISTER HÄR PÅ GTASAJTEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 (redigerad) Men wut!? Är alla svarta gängmedlemmar i spelet? NVM. http://www.gamespot.com/xbox360/action/maf...&pid=942955 the majority of the black people in the demo area are members of the bombers gang. Redigerad 18 augusti, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Men wut!? Är alla svarta gängmedlemmar i spelet? NVM. http://www.gamespot.com/xbox360/action/maf...&pid=942955 Det har snackats mycket om rasism på 2k forumet. Fattar inte folk att Mafia 2 är som en tidsresa? Åkte vi tillbaka till USA på 50-talet idag så skulle vi mötas av exakt samma syn på svarta som i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 FÖR VI ÄR INTE RASISTER HÄR PÅ GTASAJTEN!! jag är väl inte rasist för jag kopplar ihopa saker som dom satt in i spelet? jag märkte att de som skönt på mig va svarta, och hade samma kläder. alltså ett gäng? hade det varit massa kineser o saker så hade de inte varit ngt konstigt om man kalla dem för gäng ju..? trångsynta människor de finns... Det har snackats mycket om rasism på 2k forumet. Fattar inte folk att Mafia 2 är som en tidsresa? Åkte vi tillbaka till USA på 50-talet idag så skulle vi mötas av exakt samma syn på svarta som i spelet. och faktiskt håller jag med i detta, och sen för den delen är det faktiskt inte ALLA svarta som skjuter en, det är de som tillhör gängen ju, knast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 och faktiskt håller jag med i detta, och sen för den delen är det faktiskt inte ALLA svarta som skjuter en, det är de som tillhör gängen ju, knast... Det är sant. Jag har förkortat livet på ett tiotal med samma konsekvens varje gång, men som du säger finns det antagligen även svarta som inte är gängmedlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 (redigerad) jag är väl inte rasist för jag kopplar ihopa saker som dom satt in i spelet? jag märkte att de som skönt på mig va svarta, och hade samma kläder. alltså ett gäng? hade det varit massa kineser o saker så hade de inte varit ngt konstigt om man kalla dem för gäng ju..? trångsynta människor de finns... Jag var sarkastisk Redigerad 18 augusti, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 jag är väl inte rasist för jag kopplar ihopa saker som dom satt in i spelet? jag märkte att de som skönt på mig va svarta, och hade samma kläder. alltså ett gäng? hade det varit massa kineser o saker så hade de inte varit ngt konstigt om man kalla dem för gäng ju..? trångsynta människor de finns... Ett tips: Ta inte ett uttalande som avslutas med -smileyn på för stort allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 ja va väldigt trött tror jag innan eftersom ja vanligvis uppmärksammar sarkasm o liknande, deckade på soffan för några timmar sen! o de gör jag endast när jag e riktigt jävla slut! haha. aja skitsamma, hur som helst så vet vi inte helt förrens spelet är släppt! btw, läste Gamereactors review idag, o dom nämnde inget om att alla svarta skulle va skjutglada, vilket de borde gjort om fallet va så! aja good night! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Gamereactors review idag, o dom nämnde inget om att alla svarta skulle va skjutglada, vilket de borde gjort om fallet va så! aja good night! http://www.gamespot.com/xbox360/action/maf...&pid=942955 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Nu sitter man och laddar ner demot här ska det spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) BAH! Kan inte vänta på att det ska släppas. Mafia: The City of Lost Haven, here I come! Det känns lite för segt för min smak... man gör ju bara skitjobb i långsamma bilar. Tillbaka till Mafia II demot! Redigerad 19 augusti, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Är det bara jag som inte kan installera demot? När jag ska starta spelet så får jag bara Incompleted(?) Och att jag ska kontaka steam support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Gamereactors review idag, o dom nämnde inget om att alla svarta skulle va skjutglada, vilket de borde gjort om fallet va så! aja good night! QUOTE (Sniper @ Aug 18 2010, 19:06) http://www.gamespot.com/xbox360/action/maf...&pid=942955 alltså de du länkar till,det är väl en random människa som kommenterat just ang demot?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 alltså de du länkar till,det är väl en random människa som kommenterat just ang demot?? Ah, länken var trasig. Det är dock samma som i mitt inlägg ovan. Det handlar om att majoriteten av de svarta i området demot utspelas tillhör ett visst gäng. Det är alltså inte så att alla svarta är skjutglada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) BAH! Kan inte vänta på att det ska släppas. Mafia: The City of Lost Haven, here I come! Det känns lite för segt för min smak... man gör ju bara skitjobb i långsamma bilar. Tillbaka till Mafia II demot! Världens bästa spel storymässigt IMO! Redigerad 19 augusti, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Världens bästa spel storymässigt IMO! Storymässigt är det grymt, men det är ändå ganska segt att man hela tiden måste köra över halva stan i bilar som med svårighet tar sig över 60 KPH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Storymässigt är det grymt, men det är ändå ganska segt att man hela tiden måste köra över halva stan i bilar som med svårighet tar sig över 60 KPH.Kör du den första bilen du får hela spelet igenom är det väl ditt eget fel. Från och med Bolt V8 så duger alla bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Kör du den första bilen du får hela spelet igenom är det väl ditt eget fel. Från och med Bolt V8 så duger alla bilar. Jag spelade bara fram tills jag klarade Molotov uppdraget, sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts