Tackleberry Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Direktsändningen känns ju bara onödig, synd att förstöra något som i vanliga fall är så grymt bra. Håller med. Visst är det roligt med något nytt, och förstår även att Filip och Fredrik själva förstås tycker det, men deras program gör sig bättre då de inte är live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Håller med om att direksänt känns lite onödigt. Det här med att editera in små roligheter har ju länge varit deras grej men det funkar inte i direktsändning. Programmet hade väl sina stunder men i allmänhet var det ganska dåligt och för mycket flams och trams imo. Jag blev lite besviken. Det hela känns mest som ett svepskäl för F&F att få leva ut en pojkdröm och göra show ute i stora världen. Tycker de ska koncentrera sig på fungerande koncept och inte hålla på och testa nya saker HELA tiden. Kevin Bacon ikväll. Kan ju bli intressant. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Duude, den ungen var grym på.. det där.. med koppar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Duude, den ungen var grym på.. det där.. med koppar! Riktigt coolt. Flink är dragen/ hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Riktigt coolt. Flink är dragen/ hög? Aldrig sett Flink? Han är alltid så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Aldrig sett Flink? Han är alltid så där. Inte i ett sånt här sammanhang, alright. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Ja, nu är det snart slut. Tyckte att det var mycket bättre ikväll, mindre flams och bättre interviewer. Kändes mer avslappnat och allmänt trevligt att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Ja, nu är det snart slut. Tyckte att det var mycket bättre ikväll, mindre flams och bättre interviewer. Kändes mer avslappnat och allmänt trevligt att se på. Håller med. Riktigt underhållande idag. Och textarna har blivit varma i kläderna, inte lika osynkat som förra veckan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Ja, nu är det snart slut. Tyckte att det var mycket bättre ikväll, mindre flams och bättre interviewer. Kändes mer avslappnat och allmänt trevligt att se på. Kan bara hålla med! 4 av 5 toasters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Riktigt coolt. Flink är dragen/ hög? Sönderknarkad sen en senare tid.. Han är sådär nu. Men ytterst ärlig och härlig person tycker jag. Även i den nya serien på fyran som han promotade hejvilt om verkar han vara rätt okej i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Helt ok, Flink var rätt avslappnad, trodde han skulle vara som han alltid är. Men en sak som jag faktiskt stör mig på, vad dom avbryter dom som pratar, speciellt Filip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Helt ok, Flink var rätt avslappnad, trodde han skulle vara som han alltid är. Men en sak som jag faktiskt stör mig på, vad dom avbryter dom som pratar, speciellt Filip. Det är direktsändning och dom ska ju hålla sig någorlunda till tidsramen. Eller hur? Jätteroligt när dom(Fredrik*) avbröt Håkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Det är direktsändning och dom ska ju hålla sig någorlunda till tidsramen. Eller hur? Det fattar väl jag också, men att avbryta för att säga nått helt oväsentligt känns ju lite.... Kevin Bacon sa ju till och med "let me finish", det var samma sak förra veckan när Manson pratade om nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Förstår inte vad folk ser hos Filip och Fredrik, tycker att båda två är totalt ointressanta personer som drar torra skämt och är otroligt dåliga på att intervjua. Fast dem är ju inte värre än det nya idiotparet på TV, dvs Erik och Mackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Det fattar väl jag också, men att avbryta för att säga nått helt oväsentligt känns ju lite.... Kevin Bacon sa ju till och med "let me finish", det var samma sak förra veckan när Manson pratade om nått. Å andra sidan, är inte den typen av rastlöshet ett av deras signum? I studioproduktioner kanske de lyckas tona ner det lite, eller klippa bort sådant. Har inte sett programmet i fråga, men i bra intervjuer avbryter man inte på det sättet, håller med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Förstår inte vad folk ser hos Filip och Fredrik, tycker att båda två är totalt ointressanta personer som drar torra skämt och är otroligt dåliga på att intervjua. Fast dem är ju inte värre än det nya idiotparet på TV, dvs Erik och Mackan Tycker att Herre på Täppan är roligare än Vem kan slå Filip och Fredrik. Gillar båda paren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Tycker att Herre på Täppan är roligare än Vem kan slå Filip och Fredrik. Gillar båda paren. Det som är problemet, folk gillar dem och dem får stanna i TV enbart för att folk inte inser hur dåliga. Men det är ju iofs bara min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Det som är problemet, folk gillar dem och dem får stanna i TV enbart för att folk inte inser hur dåliga. Men det är ju iofs bara min åsikt. Jag tycker att E&Ms humor är grym! Och det är ju en högs personlig åsikt som det inte finns något rätt svar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Det som är problemet, folk gillar dem och dem får stanna i TV enbart för att folk inte inser hur dåliga. Men det är ju iofs bara min åsikt. Känns ju som att du är en minoritet när det gäller att varken gilla e&m eller f&p, så du får nog fortsätta gråta ett tag till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 (redigerad) Helt ok, Flink var rätt avslappnad, trodde han skulle vara som han alltid är. Men en sak som jag faktiskt stör mig på, vad dom avbryter dom som pratar, speciellt Filip. Å andra sidan, är inte den typen av rastlöshet ett av deras signum? I studioproduktioner kanske de lyckas tona ner det lite, eller klippa bort sådant. Har inte sett programmet i fråga, men i bra intervjuer avbryter man inte på det sättet, håller med om det. Ni borde läsa intervjun med Filip och Fredrik i senaste numret av Café i vilken Filip förklarar hur mycket han hatar folk som kallar Skavlan för en bra intervjuare eftersom "han låter folk tala till punkt" och hur han avskyr hela tala-till-punkt-grejen. Jag är böjd att hålla med, frågorna de ställer när de avbryter brukar faktiskt tillföra mer än de förstår (även om jag såklart inte vet vad Bacon eller Manson tänkt säga då). *edit* förstör jättesen edit: Det var bra igår! Mycket bättre. Redigerad 27 april, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts