kicken Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Ja, Filips & Fredriks nya produktion. Piloten går just nu på kanal 5. Vad tycker ni? Är det roligt? Är det bra? Håller det måttet? Jag själv tycker att det börjat lovande. Det är minst sagt intressant upplagt och intressanta gäster. Jag råskrattade ihjäl mig när dem spoilade hela Van Veetern filmen som går på fyran atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag råskrattade ihjäl mig när dem spoilade hela Van Veetern filmen som går på fyran atm. Haha, det var fan skoj! Jag tycker det verkar lovande hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 DO YOU WANNA BECOME A WRESTLER?! hahaahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Hahaha! Fan vad sjukt det är egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Fan vad jag garva när han drog runt på Fredrik! "Aah, aaahh! AAAAH" "DO YOU WANNA BECOME A WRESTLER?" "Aaaah!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Börjar precis kolla nu. Edit: Njaaaa.... det var sådär. [slutar kolla] Redigerad 19 april, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Mjääh.. var bra ett tag, sen gick det mest överstyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag gillar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Är lite besviken faktiskt. Var inte riktigt så roligt som jag hade trott, och det var lite för rörigt. Men det var ändå helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Fy helvete vad bra det var. Kan knappt vänta tills nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Fille och Frippe Flams och Fläng Rörigt och stundtals lite väl surrigt men det hade man väl förväntat sig. Inte riktigt i klass med varken Boston Tea Party eller 100 höjdare men jag gillar det och tänker fortsätta följa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 (redigerad) Fan, förstår inte skvallerblaskorna.. Enligt dom verkar det ha varit en katastrof, men det var riktigt jävla klockrent! Längtar verkligen tills nästa avsnitt! Redigerad 20 april, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Marilyn Manson måste blivit helt knäckt, han fick verkligen inte göra sin grej. Är det någon som fattar om publiken är svensk eller amerikansk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Riktigt bra, som vanligt. Nästa program tror jag blir bättre, dom verkade ganska nervösa i söndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Marilyn Manson måste blivit helt knäckt, han fick verkligen inte göra sin grej. Är det någon som fattar om publiken är svensk eller amerikansk? Jag fick för mig att de var svenska av någon anledning, men jag vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Är det någon som fattar om publiken är svensk eller amerikansk? Säkert svenska au pairer. Vettefan vad jag tycker om det första avsnittet, hoppas det blir bättre i alla fall, tycket det kändes lite flamsigt, dom skrek mer än vad dom brukar och kändes allmänt speedade. Snacka om att dom slängde bort en intervju med Manson, kunde ha blivit bra men istället snacka dom om helt orelevanta saker som en jävla aladdinask, det är sånt som funkar i High Chaparall där dom har en timme med en person, men inte när dom har så pass lite tid med en person. Kul och se att Manson och Gardell såg ut att trivas med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Marilyn Manson måste blivit helt knäckt, han fick verkligen inte göra sin grej. Är det någon som fattar om publiken är svensk eller amerikansk? Först tyckte jag att de tittade på en teleprompter, precis som på vissa operaföreställningar. Men sedan sa Filip (eller om det var Fredrik) att det finns så och så många svenskar i USA och man förstog tydligt att det var svenskamerikaner då de skrattade åt deras skämt som de sa på svenska. Sedan fanns det ju en del kända profiler. Bl.a satt Gardells man Levengood där. Man såg även modejournalisten Elin (heter något i efternamn också) flera gånger. Säkert svenska au pairer. Vettefan vad jag tycker om det första avsnittet, hoppas det blir bättre i alla fall, tycket det kändes lite flamsigt, dom skrek mer än vad dom brukar och kändes allmänt speedade. Snacka om att dom slängde bort en intervju med Manson, kunde ha blivit bra men istället snacka dom om helt orelevanta saker som en jävla aladdinask, det är sånt som funkar i High Chaparall där dom har en timme med en person, men inte när dom har så pass lite tid med en person. Kul och se att Manson och Gardell såg ut att trivas med varandra. Jag håller med dig enormt mycket! De kunde ha fått till det rejält med Manson då han är en så pass intressant karaktär som han är. Dem kunde ställt tonvis med mycket intressantare frågor än dem faktiskt gjorde. Dock så var det kul att Gardell blev så öppenhjärtlig efter ett tag och började ta på Manson och skämta till en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) Tyckte det var ganska bra. Dom skrek lite och man blev nervös stundtals. Kommer dock ge dem några chanser innan jag dömer. Det är trots allt förta gången, iaf på länge, som dom sänder live. Så man får väl ha lite överseende. Tycker man borde ta bort textningen, den kommer ändå helt osynkat då dom skriver den i realtid. Jag kan inte låta bli att läsa texten och tappar fokus från vad dom snackar om just nu. Det är visserligen inte realistiskt då dom har tittare som behöver texten. Men, men. Redigerad 21 april, 2009 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Yes, de borde skippa textningen. Den är som sagt helt osynkad och bara ett störmoment i programmet. De borde endast texta de videosekvenser de har spelat in sedan tidigare (Ghostbusters+Wrestlingen i piloten). Dock kommer det inte hända, men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Direktsändningen känns ju bara onödig, synd att förstöra något som i vanliga fall är så grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts