VaXXoR Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Hej! Försöker få igång en till skärm nu men får alltid upp ett medelande från CCC att jag ska kolla inställningar för crossfireX. Hur gör man för att få den andra skärmen att funka? Fick igång andra skärmen nu, men den är exakt som skärm 1. alltså, allt jag gör på min första skärm händer på andra med. Måste få det till skärm 1&2 men det tillåter inte crossfire. Redigerad 19 april, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Öppna CCC > Display Manager > Display Properties Nu har du en ruta där du kan välja alla sorters inställningar på dina skärmar. Högerklicka på Desktop 2 och välj "Extend Desktop 1 to this Monitor". Just nu har du bara en klon av Skärm 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts