Adrian G Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Null vote. Zero är ju godast! Men Fanta står över allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Nej! Du fick inte ta null vote. Du hade inget val. Om det stod mellan vanlig cola eller cola light, vad skulle du då välja? Själv väljer jag alltid Coca Cola. Light har en vidrig eftersmak. Kan hända att jag snor av morsans Cola light om hon glömmer att / bestämmer sig för att inte köpa någon vanlig cola dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Coca-Cola. Light går fetbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Light. Diabetes ftl canser ftw? Vote: coca-cola, eftersom konstsocker inte alls är bra. Redigerad 19 april, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 canser ftw? Vote: coca-cola, eftersom konstsocker inte alls är bra. 1 light equals instant cancer typ eller? Och vanligt socker i massiva mänger är det? va va va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 canser ftw? Vote: coca-cola, eftersom konstsocker inte alls är bra. Har jag något val? samt, källa? Vad jag minns är inget bevisat. Men men, typ allt friterat innehåller akrylamid, som är något som är cancerframkallande. Nu kommer vi allihopa att dö, kommer du inte ihåg larmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 1 light equals instant cancer typ eller? Och vanligt socker i massiva mänger är det? va va va såklart! <: vanligt socker är iaf bättre än Arspatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 såklart! <: vanligt socker är iaf bättre än Aspartam Done. Har blivit mer förtjust i Cola de sista åren, drack det aldrig innan. Dricker det inte ofta nu heller men när det väl dricks är det vanlig som gäller. Tror inte ens jag smakat Light, håller mig borta från de flesta Light-produkter och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 (redigerad) såklart! <: vanligt socker är iaf bättre än Arspatan Ja, och du måste få i dig mer aspartam som du förmodligen någonsin kommer få i din livstid för att det ska utveckla cancer. edit: dvs. även i mycket, mycker mer concentrerad form. Redigerad 20 april, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Coca cola, helt beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Zero > Vanlig > Light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Red Bull. on topic annars, vanlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Vote: Coca-Cola Du glömde att lägga till det kvittar eller motsvarande BTW: VAD I HELVETES JÄVLA bajs skit är skillnad mellan Zero och Light? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Vote: Coca-Cola Du glömde att lägga till det kvittar eller motsvarande BTW: VAD I HELVETES JÄVLA bajs skit är skillnad mellan Zero och Light? Aspartam i Light, sukralos i Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Jag dricker inte cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Vote: Coca-Cola Du glömde att lägga till det kvittar eller motsvarande BTW: VAD I HELVETES JÄVLA bajs skit är skillnad mellan Zero och Light? Zero är gjord för att smaka likadant som vanlig cola men ändå inte innehålla något socker. Light innehåller heller inget socker, men man kan tydligt känna en skillnad (Light smakar mycket sötare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Zero är gjord för att smaka likadant som vanlig cola men ändå inte innehålla något socker. Light innehåller heller inget socker, men man kan tydligt känna en skillnad (Light smakar mycket sötare). Förr i tiden så sötsatte man Light med sukralos och light smakade likvärdit med vad Zero gör idag. För några år sen bytte man ut sukraloset i light mot det påstått nyttigare Aspartam och smaken försämrades. Sedan införde de Cola Zero som en ny dryck innehållandes det gamla sötningsmedlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Om jag inte minns helt fel så har Light innehållit sukralos, sedan aspartam, och nu sukralos igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Light smakar ju fan roadkill badger badger badger badger badger badger och lite mushroom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Om jag inte minns helt fel så har Light innehållit sukralos, sedan aspartam, och nu sukralos igen. Det var aspartam, sen ändrades till sukralos (då spawnades även en grön märkning på burken) och nu är det tillbaka till aspartam igen. Och den gröna märkningen är borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts