kicken Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Egentligen helt meningslös tråd, men jag är bara nyfiken. När ni får välja mellan Cola eller Cola Light? Vilken är godare enligt er? Kvittar finns inte som alternativ - you must choose one. Jag själv tar Coca-Cola Light framför Coca-Cola alla dagar i veckan. Jag vet inte vad som fått mig att göra det, men jag ogillar helt enkelt smaken på vanlig Coca-Cola. Visst, den går att dricka, men när man druckit Light så pass länge som jag gjort (flera år) så känner man verkligen av sockret i vanlig Coca-Cola och konsisten känns väldigt annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Coca-Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Coca-Cola Zero då! Vote@Coca-Cola. Testade att dricka Coca-Cola Light ett par månader, men fick en jävla massa finnar. Coincidence? I think not. Redigerad 19 april, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Light. Har nog inte ens druckit en halvliter vanlig cola i mitt liv. :nej: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag dricker inte cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Light. Diabetes ftl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Vote: Coca-Cola. Anytime! Köper aldrig light, tar hellre och köper en fanta istället(om vanlig cola är slut ofc). Redigerad 19 april, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Coca Cola light smakar såå sliskigt. Vote: Coca Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Sitter här med en burk Coca-Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Orginalet såklart. Blir dock aldrig cola längre för min del. För mycket socker. Fun Light på vardagarna på jobbet och öl på helgerna är vad som rinner ner i denna kistan nu för tiden. Colan kommer bara fram om det är att käka ute och man måste köra. Annars är det stor stark som gäller, oavsätt dag. V: Coca-Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Har nog aldrig smakat Light. SOCKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 1. Zero 2. Light 3. Vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Man kan får Kräfta av Cola light för det innehåller aspartam. Som den renlevnadsmänniska jag är, dricker bara ren Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Håller mig borta från apartamprodukter så vanlig cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Vanlig Coca-Cola såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 L' original, vanlig cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Dricker inte läsk alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) The original taste of Coke! Dricker inte så mycket cola längre, men då det blir så är det vanlig cola.. alltid. Redigerad 19 april, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Vanlig coca-cola varje gång. Har likmed Gof aldrig ens smakat på light! Tänker heller inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Vanlig coca cola! (sitter med 8 burkar vid datorn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts