skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 kör i vind (:!!! vi får se vad jag tar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Gamlingar. Gamla tanter med matkassar och sånmna där gammla gubbar med baskrar.Men det funkar fortfarande inte för mig.Har laddat ner 3 verisioner av den och det blir likadant :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Har du ominstallerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 prova att ominstallera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 jägarn, du kanske inte har laddat upp senaste versionen på din sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 måste installera gta3. installerar det bara för dina fina grejor skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 vackra ord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 jävla skitdator hoppas jag inte behöver lämna in den det brukar ta flera veckor innan den blir klar :'( :'( :'( :'( då kommer jag dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 den senaste versionen 1.4 finns här och funkar garra fucking terat jägarn, ladda upp på din sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 den senaste versionen 1.4 finns här och funkar garra fucking terat jägarn, ladda upp på din sida Japp, ska bara ladda ner den ska ska jag lägga upp den! Har FTP:n redo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 den senaste versionen 1.4 finns här och funkar garra fucking terat jägarn, ladda upp på din sida Bara ett demo!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 ja tyvärr....det kan ta tid, för jag har bara ett gäng klart....pyromanerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 ja tyvärr....det kan ta tid, för jag har bara ett gäng klart....pyromanerna Hoppas de blir nåt jättebra! Och glöm inte att skriva "Hosted by GTz" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 nädå...men jag kanske laddar upp på annan server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 vill se mer bilder på det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 den senaste versionen 1.4 finns här och funkar garra fucking terat jägarn, ladda upp på din sida Funkar inte.....hittar inte PLAYERP.txd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 varför gör den inte det? ta screenshot på meddelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Här är ett screen. Titta gärna vad jag har för musik smak . jAJA men vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Samma som jag. Allting utom skinnet funkar ändå Hoggert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 nu borde det funka. tanka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts