skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Nu ska duckningen funka + inga mer felmeddelanden. EDIT: Välj "looney" som skin i Player Setup Tanka /away for 3 hours max. Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Hna duckar inte... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) nu ska han fanimej ducka. ladda ner i min signatur. Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 DET FUNKAR!!! As rått när han sitter ner och det gör ju polisen med. Gör gängen det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jajamensan (:!!! nu ska jag börja jobba på lasersikte till snipern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jajamensan nu ska jag börja jobba på lasersikte till snipern Å man ska se när man siktar me snajpern också? Asså, inte satt de blir en grön plupp med en röd grej i mitten! Men ska se som ett vanligt vapen tycker ja! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 fan!! mitt GTA3 e fortfarnade i sthlm!! vill ha hem det NU! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Fad faan är problemet. Den hittar inte player.txd vart har den tagit vägen? hur gjorde du Gta3_freak?Samma hände ju för dig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 har du laddat ner den senaste versionen 1.3? titta i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 vad skulle ni säga om jag lade till ett gäng galningar som åkte trimmade rullstolar och krockade med bilar och kuta omkring å sparka folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Hade du gjort det skulle jag överöst dig med guld silöver och brons och ketchiup. Men det skulle ändra min framtid (skulle spela varja dag) Snäll snälla snäll. Säg att du har ficksat det. Det har alttid vart min dferöm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det funkar ju för i h*lvete inte.... Jag tog PLAYER.txd filen från backup grej men då vill intalleraren ha en PLAYERP.txd.... :'( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag installerade det bara och så kom felmedelandet fram fast det funka endå förutom skinet som inte fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 återställ allt från er backup och ominstallera så borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Hade du gjort det skulle jag överöst dig med guld silöver och brons och ketchiup. Men det skulle ändra min framtid (skulle spela varja dag) Snäll snälla snäll. Säg att du har ficksat det. Det har alttid vart min dferöm! jag har inte fixat det men jag jobbar på det (:!!! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jag har inte fixat det men jag jobbar på det :wub: :wub: Jaaaaaaa hurra glass å tårta till skribb så han spyr överallt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 hehe (:!!! imorron återkommer jag med en demo på galningarna (hoppas jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 ska det vara kraschtest dockor eller gamlingar? argumentera för ett förslag (:!!! kom ihåg dem ska köra elektriska rullstolar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Gamlingar. Dockor lever ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts