skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Förbered er på ett klart och uppladdat demo klockan 17.00 om inga problem kommer i vägen (att tillexempel min hdd kraschar för tredje gången ) Det kommer att innehålla: Alla nya vapen (Yxa, Magnum, ny uzi, avsågad shotgun, ny ak47, ny m16, springfield sniper, ny rocketlauncher, ny eldkastare, napalm, pipe bomb) Nya gubben Ducka med pistol Senare så kanske jag lägger till lite mer, men ovanstående är vad ni bör förvänta er. Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) snart kommer demot!! Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 nunununununununununununu!! Har de inte gått snart äääännn!?!?!?!?!?!?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Skribb!?!?!?!?! Förstår du inte att jag lider här!???! Vill ha demot nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 fan va jag längtar, kom på att jag måste installera gta3=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 En timma kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 En timma kvar. Nä! Om ja får bestämma så kommer den snart! Skribb: Vem är den hostad av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Precis vart blir den hostad??Fan vad jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Nu kommer den alldeles strax tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Ladda ner demot här. Om ni blir besvikna eller har problem (har inte hunnit testa det tyvärr) så skicka ett PM eller skriv här i topicen vad ni är besvikna på/har problem med. Var noga med att läsa 'läs mig' innan ni installerar för att reducera antalet problem. Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Hur duckar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) skjut med pistolen bara edit: /kommer att vara borta i en timme Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det funkar inte det kommer up: http://svg.st/Fel2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 skjut med pistolen bara edit: /kommer att vara borta i en timme kommer den funktionen va borta i en timme? han står upp när man skjuter! Coola vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Jo den funkade visst fast han satte sig inte ner så jag trodde det va fel. Jag ser att du har snott några vapen från VC moden. Jägaren: Skribb kommer antagligen vara borta i en timme. Redigerad 27 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jo den funkade visst fast han satte sig inte ner så jag trodde det va fel. Jag ser att du har snott några vapen från VC moden. Jägaren: Skribb kommer antagligen vara borta i en timme. "satte sig inte ner" De va ju de ja mena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag vet men jag menade att jag trodde att moden inte funkade därför att han inte duckade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag vet men jag menade att jag trodde att moden inte funkade därför att han inte duckade. aa, ja kom på de sen men jag orkade inte editera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jo den funkade visst fast han satte sig inte ner så jag trodde det va fel. Jag ser att du har snott några vapen från VC moden. Jägaren: Skribb kommer antagligen vara borta i en timme. vapnen har The CanadaMan och The Un-American gjort. VC modden snodde vapnena från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Nu ska duckningen funka + inga mer felmeddelanden. EDIT: Välj "looney" som skin i Player Setup Tanka Redigerad 27 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts