GTaJäGaReN Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 vad ska demot innehålla? jag vill inte förstöra överraskningen!! det får innehålla gubben och nya vapen duger det? allt annat är bara påbörjat.. Å när han duckar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 kör till men min data pajade nyss och jag har installerat om den (lyckligtvis gjorde jag en backup av min mod annars skulle jag dö), så jag måste spendera hela kvällen på att fixa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 och i morrn så har jag en ny dator så jag kan åxxå komma in i "modd-djungeln". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Verkar bli en grym mod! Jag tänkte själv göra en mod så det blev Los Angelas men det gick inte så bra, jag är för lat. Skribb? Va det svårt att få honom att sitta ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 inte så, en kille hjälpte mig (det gäller att hitta rätta namnet på animationen) säg nåt annat vapen ni vill att man ska sitta med så kanske jag fixar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 inte så, en kille hjälpte mig (det gäller att hitta rätta namnet på animationen) säg nåt annat vapen ni vill att man ska sitta med så kanske jag fixar det! SNAJPER med röd lasjergrej, och man ska inte se den där runda cirkeln. Bara när han hukar sig ner och siktar me snajpern! Så ser man en röd punkt eller ett sikte, typ. De skulle va coolt! Jag kanske inte förklarade så tydligt, men ja hoppas ni fattar va ja menar. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 (redigerad) inte så, en kille hjälpte mig (det gäller att hitta rätta namnet på animationen) säg nåt annat vapen ni vill att man ska sitta med så kanske jag fixar det! Fixa så att man kan springa med M16, jag vet att det redan finns en sån mod men det ser så fult ut när han håller vapnet med bara en hand. Det vore snyggare om gubben höll vapnet som vanligt men kunde springa samtidigt. Redigerad 25 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Fixa en j*vligt fet shotgun som typ en spas5658 med sk*tlång räckvidd och en normal kulspridning alltså inte en sån som i gta3 eller doom. Gärna så att killen tappar alla kroppsdelar när man träffat han på nära håll. Går det att fixa så att fienden kan tappa flera kroppsdelar av en icke-explosiv orsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Det råaste skulle vara att byta ut M16 mot M60. Jag har själv försökt att göra en M60 i ZMODELER men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Fixa en j*vligt fet shotgun som typ en spas5658 med sk*tlång räckvidd och en normal kulspridning alltså inte en sån som i gta3 eller doom. Gärna så att killen tappar alla kroppsdelar när man träffat han på nära håll. Går det att fixa så att fienden kan tappa flera kroppsdelar av en icke-explosiv orsak. jag har avsågad shotgun de e lugnt grymmare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Fixa så att man kan springa med M16, jag vet att det redan finns en sån mod men det ser så fult ut när han håller vapnet med bara en hand. Det vore snyggare om gubben höll vapnet som vanligt men kunde springa samtidigt. det går tyvärr inte, eftersom man bara kan springa med pistol och uzi, så blir M16 samma sak. det är animationen som gör så att man kan springa, om man inte byter animationen så kan man inte springa. tror jag i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 igår så hände det oundvikliga (för min dator iaf) min hdd kraschade, så jag fick formatera om datan och installera om massa program när jag hade installerat typ hälften av alla program jag ville ha så krashade hddn igen. så jag formaterade igen och...när jag kommer hem idag ëfter skolan så ska jag fixa den ordentligt, så jag är inte så säker på om jag kan arbeta på min mod på ett tag framöver...produktionen har lagts på vänt men, räds icke, ty den skall återkomma JAG LOVAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Var finns player animationerna skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 man får reda på det i nåt program som heter typ IFP Chop elelr nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 man får reda på det i nåt program som heter typ IFP Chop elelr nåt... Å vart får man tag på de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 (redigerad) ÖVERRASKNING http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/duckar.jpg snart får ni demot hoppas ni blir nöjda med det Redigerad 26 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 HERREJÖSSES!!! Coolt Skribb. *Väntar väntar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 å fan va grymt. kan du inte fixa nån volvo 240 eller 245:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jo jag jobbar på det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts