Warmedal Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 vad är det för modd ni snackar om nu? internet cafe till högkvarter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 skall MAVAV ha vapen jag menar om dom är emot datorspel med våld så tror jag inte det men vilka modeller skall du använda? Dom med matkassarna eller? Det där med INternet Cafet var en av diom bästa ider du har haft till denna mod!! Längtar fruktansvärt!! Ett tips eler snarae en önskan: Kan inte du göra om det där huset som är som internet caffet fast det är en smal trappa i opch inga möbler tille en bar. Där skulle en kille kunna hålla till. En biffig muskulös man som muckargräl med en. Fan vad fett det skulle vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 skall MAVAV ha vapen jag menar om dom är emot datorspel med våld så tror jag inte det men vilka modeller skall du använda? Dom med matkassarna eller? Det där med INternet Cafet var en av diom bästa ider du har haft till denna mod!! Längtar fruktansvärt!! Ett tips eler snarae en önskan: Kan inte du göra om det där huset som är som internet caffet fast det är en smal trappa i opch inga möbler tille en bar. Där skulle en kille kunna hålla till. En biffig muskulös man som muckargräl med en. Fan vad fett det skulle vara! du får se vad MAVAV försvarar sig med dom ska ha tjejmodeller eller kanske en kille ska göra nya åt mig jag är inte så bra på modelling och programmering så jag vet inte om jag kan göra en bar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 1:Vet du hur man sätter ut gubbar som slår på en bara han ser en? isåfall kan man ju ha en sån någonstans. 2: Kommer MAVAV försvara sig med något 3:När släpps modden om du kan hosta den?när blir den klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 1:Vet du hur man sätter ut gubbar som slår på en bara han ser en? isåfall kan man ju ha en sån någonstans. 2: Kommer MAVAV försvara sig med något 3:När släpps modden om du kan hosta den?när blir den klar? 1. nej tyvärr 2. MAVAV var tydligen en bluff, nåt skol projekt där man skulle göra världens största bluff, så det får bli antingen MAGW (Mothers against gang wars), MAVIA (mothers agains violence in america) eller WAGV (women against gun violence) 3. den bli klar i april, vet inte om jag kan hosta den, isåfall får jag ge ut lösen till min FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 en kille som heter Loman gör modeller åt mig, just nu jobbar han på en pantomim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Msåte du ´ha en förening som finns?Kan du inte ta MAVAV??Det skulle vara kul om man kunde skjuta gamla tanter och morsor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 det ska man kunna också, MAGW är vääääääääldigt ironiska (mothers against gang wars LOL) så dom får det bli.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Man skulle kunna sätta in svärd inte ett ninja svärd som i vc utan ett riddar svärd och om man får armor så får man en rusning istället skulle va kul men kanske det låter fjantigt men ändå föresten tycker jag MAGW eller vad dom hette borde använda stek pannor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Kan du inte fixa knallpulverpistoler? Du skulle kunna ändra utseendet, ljudet och göra så att skotten inte gör någon skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 visst kan jag men jag har gjort så att man kan ducka med pistolen det e asgrymt inte ska jag slösa det på knallpulverpistoler!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Kan du itne släppa en demo verision med bara några av grejerna som typ att dukca med pistolen m.m. Hur ser det ut när man duckar med pistolen?? Vilken tangent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 punkare som glider om kring i trimmade volvo 245:or. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Kan du itne släppa en demo verision med bara några av grejerna som typ att dukca med pistolen m.m. Hur ser det ut när man duckar med pistolen?? Vilken tangent när man skjuter så duckar han automatiskt sen måste man hoppa då reser han sig upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Kan inte de här magw åka runt i pastellfärgade pansarvagnar D skulle va skojjigt. Ännu roligare istället för militär så har du magw som typ går runt å säger go to bed go to bed go to bed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 nejnejnej!! det ska inte vara mysko grejer MAGW ska vara ett gäng inga militärsubstituter! lite realistiskt måste det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 sw33t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 just precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Kan du inte skicka en demoversion till mig ( å andra som vill )!? Lägg upp den på din sajt eller låt nån hosta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 vad ska demot innehålla? jag vill inte förstöra överraskningen!! det får innehålla gubben och nya vapen duger det? allt annat är bara påbörjat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts