skribb Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Kan du inte lägga upp demoversionen snart? Jag längtar verkligen! Du kan få vara med i Trash FM! härligt!!! jo men det är så jävlans stort så det blir svårt att hitta en bra host tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Nu vet jag inte om det där med eget gäng är genomförbart (vetifan hur man kodar), så jag börjar krisa snart...hursomhelst, så vill jag att ni kommer på lite gäng. de som jag har kommit på är dessa: Mindhack Krew (hackers) The Phoenix (pyromaner) Loonies (mentalpatienter) vad skulle ni tycka om typ gäng som finns på riktigt? några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Kanske något gäng med assnygga sportbilar och som sysslar med alla affärer angående bilar. Redigerad 23 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 bra idé ... jag ska tänka på det... kom ihåg att det finns 7 gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Nu vet jag inte om det där med eget gäng är genomförbart (vetifan hur man kodar), så jag börjar krisa snart...hursomhelst, så vill jag att ni kommer på lite gäng. de som jag har kommit på är dessa: Mindhack Krew (hackers) The Phoenix (pyromaner) Loonies (mentalpatienter) vad skulle ni tycka om typ gäng som finns på riktigt? några förslag? Ett tips på ett gäng: METAL FORCE HAWKS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Trash Gang kanske? näää, de passar inte.. Skribb! Vice City Center kanske kan hosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Ett tips på ett gäng: METAL FORCE HAWKS det låter bra men vad är det? ditt gäng eller hur ser dom ut m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 det låter bra men vad är det? ditt gäng eller hur ser dom ut m.m Det skulle vara coolt om de hade ett stålemblem som är en hök. Ock i övrigt massa kedjor fastsatta i kläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 hårdrockare weeee precis vad jag tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 vilken modell ska jag använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 det låter bra men vad är det? ditt gäng eller hur ser dom ut m.m hittade bara på namnet då... Men dom kan ju ha silver kläder kedjer, uzis, galna psykopater som springer om kring och mördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) vilken modell ska jag använda? Diablos tycker jag Redigerad 23 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Diablos tycker jag hmmm ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Ett annat gäng kan vara typ ryssar som går omrking med AK47:or. Men jag vet inte hur dom skall se ut Annars kan du liva upp Rednecks som åker Bobcat. Eller ett gäng som kör svart taxi och håller på med svarta affärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 jag har kommit på några gäng till men jag är inte säker på om jag ska ha med dom: -clowner eller pantomimer -typ tanter mot våld-föreningen eller nåt (motsägelsefullt ellerhur ) -rednecks kanske (tackar hoggert) -stads-ninjas (har ni sett filmen Yamakasi? ) -kanske snubbar med fin kavaj som håller på med svarta affärer -kanske killar som sysslar med piratkopiering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 fastställda gäng: The Phoenix (pyromaner) MAVAV (Mothers Against Videogame Addiction And Violence - mavav.org. PS. dom hatar rockstar dom jävlarna!!) Mindhack Krew (hackers, Tw@ Internet Café är omgjort till deras högkvarter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 jag tycker att baseballs trät ska va som det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 gjör et gäng med punkare !! det skulle ju va as fräckt !! som tar plats med Diablos... klädda med kedjor, slitna byxor, klottriga skinjackor med nitar... m.m. gör tuppkam omdet går åxxå... beväpnade med pistoler, uzi, basebollträ... fasen va grymt det skulle vara !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Om man ska göra en tuppkam måste man ändra dff filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 gjör et gäng med punkare !! det skulle ju va as fräckt !! som tar plats med Diablos... klädda med kedjor, slitna byxor, klottriga skinjackor med nitar... m.m. gör tuppkam omdet går åxxå... beväpnade med pistoler, uzi, basebollträ... fasen va grymt det skulle vara !! oooooo fy satan va härligt.....jag ska be nån göra den modellen.....bered er på.....PUNKZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts