skribb Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 tack tack!!! jag ska försöka få med en ny version av Panlantic (byggplatsen) som ska vara den klara byggnaden Staunton Plaza! då ska man kunna gå in där och skjuta kontorsarbetarna HEHE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Är de inte jävligt svårt eller nästan omöjligt att göra allt de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Det skulle värkligen vart något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 tack tack!!! jag ska försöka få med en ny version av Panlantic (byggplatsen) som ska vara den klara byggnaden Staunton Plaza! då ska man kunna gå in där och skjuta kontorsarbetarna HEHE ! Jag har alltid undrat om det fanns en sån mod, kul att du tänker göra en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 jag säger bara GRYM MOD SKRIBB Blev sugen på att lära mig moda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Gör så att bazookan skjuter huvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 varför? lite orealistiskt kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 När kommer realesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Låter jobbigt att ändra ljudfilerna. Och hur ska du ändra introfilmen en flashfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Låter jobbigt att ändra ljudfilerna. Och hur ska du ändra introfilmen en flashfilm? nej den är .mpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jaha ok. Ska du göra den själv och i så fall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Windows Movie Maker 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Hur gör man om Windows Movie Maker filer (.MSWMM) till mpg eller mpeg filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 vet inte....ska tänka på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 har ni några invändningar på den här gasmasken? http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/gasmask.jpg ser den overklig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) Dom har ju en eller två runda grejer, fast det går ju inte att göra förutom att ändra dff filen. Annars var den snygg. Redigerad 22 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Cool! Vad skall du ha den till? Kan du inte ta en Screen när du väl spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Kan du inte lägga upp demoversionen snart? Jag längtar verkligen! Du kan få vara med i Trash FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Dom har ju en eller två runda grejer, fast det går ju inte att göra förutom att ändra dff filen. Annars var den snygg. Menar du att man kan ändra formen på gubben? Isåfall, vilken dff fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Jag tror den heter player.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts