MetoC7 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Har det samma möjligheter som gta 3 utan modar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Kan man snå billar göra updrag och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Kan man snå billar göra updrag och allt sånt. Nä förstår du. Man kan bara sitta och jollra lite tyst för sig själv i garderoben Ni vet sånt som rubbade människor gör. Skribb det skulle va coolt om det va med en sån där bil man har när man slätar till asfalt. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Kan man snå billar göra updrag och allt sånt. självklart men det är tråkigt att göra uppdrag, det är en freeride mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Nä förstår du. Man kan bara sitta och jollra lite tyst för sig själv i garderoben Ni vet sånt som rubbade människor gör. Skribb det skulle va coolt om det va med en sån där bil man har när man slätar till asfalt. hehe ångvält? människorna skulle ändå inte bli platta... bara flyga åt helvete som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ångvält? människorna skulle ändå inte bli platta... bara flyga åt helvete som vanligt Äsch da! Men om du hade nån bil som har samma effekt som helikopterns rotorblad i vc- kroppsdelar överallt!!! skojskojskoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Nu har jag bestämt mig för att ta bort köttyxan och ersätta med slägga, och ta bort m16 och ersätta med motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 bara så ni vet liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 1:När kommer modden? 2:och hur funkar motorsågen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Det med ångvälten. Det skulle nog funka om du gör den väldigt långsam och väldigt tung och tålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 då hinner ju alla springa iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 (redigerad) 1:När kommer modden? 2:och hur funkar motorsågen? 1. veckor, månader, år (ingen aning faktiskt - men antagligen veckor) 2. inte alls. den var jätte dålig så jag ska använda följande vapen: tveeggad yxa .44 magnum ny uzi avsågad shotgun ny ak47 ny m16 ny sniper pipe bomb napalm bomb ny bazooka OCH så kommer alternativet att byta ut yxan mot en avhuggen arm att (kanske )finnas Redigerad 18 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 fast nu har produktion stannat lite. för gquinn har glömt bort sitt ftp lösenord och där ligger en fil som gör att hans program (gta mission assembler) funkar. utan den så funkar det inte, så jag kan inte ändra vapen på gäng, polis osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 låtter roligt, bra ide.. Skulle vara roligt med uppdrag typ: att man ska dra i från mentalsjukhuset sen ska man hämnas på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 nä, det ska bara va freeride tyvärr (kan inte göra uppdrag) nu har modden pajat så jag måste göra om den från scratch, men tat lugnt för den blir klar det lovar jag! innan vc har kommit ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 nä, det ska bara va freeride tyvärr (kan inte göra uppdrag) nu har modden pajat så jag måste göra om den från scratch, men tat lugnt för den blir klar det lovar jag! innan vc har kommit ut! hur ska den bli? ska det vara ett höghus som man kan springa omkring i och döda mäniskor eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 ingen mening att göra er besvikna, men ungefär så här kommer modden att vara: - Nya boxningsljud - hororna stönar i din bil (hehe) - Yxa istället för basebollsträ - Alla vapen är utbytta - alla menyljud är nya - Telefonsignalen är ny - nya skjut- och laddningsljud för alla vapen - bättre vattenljud - nya kollisionsljud för kulorna (splattar när man träffar nån i magen t.ex) - Ny radio station (interFACE Pirate Radio) - Ny 'story' - Nya gäng - Nya gängbilar - Nya gäng kommentarer/röster - Nya stats för alla gäng, poliser etc. - Ditt eget gäng (Loonies) - Ny huvudkaraktär - Nya modeller och skins för gängen - Nya skrik och dödsljud - Ny meny - Ny intro film vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 ojojoj fan va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Fy fan vad bra! Hoppas värkligen att du lyckas.. I så fall kan din modd bli berömd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts