KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 fattar inget.. skriv här på svenska istället! vad är de deu inte förstår av det här "After a terrible Hdd crash, all files disappeared. I have decided not to continue working on this mod. :'( " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 ja, tyvärr är det så :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 vad är de deu inte förstår av det här "After a terrible Hdd crash, all files disappeared. I have decided not to continue working on this mod. :'( " såg inte den texten av alla miljarder tecken där.. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Hmmm låter lite mysko. Ungefär som med den där som hadde en kusin som gjorde en krigs mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Nu blir det dock lite ROLIGA nyheter Klicka här för att se en screen från modden ( http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'> ) och här för en översikt av hela modden. @ Hoggert - Det var Cassidy (CrAcKeR förut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag trodde denna sensation skulle dra till sig replys :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 coolt skribb, hoppas det blir lyckat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Små rosa fluffiga hanbojor skulle väll vara mysigt...???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 nepp visste inte vilken smilie jag skulle ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Du skulle tagit den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Små rosa fluffiga hanbojor skulle väll vara mysigt...???? [OFFTOPIC] Inte mysigt!!! Jag har legat fängslad i en halvtimme med såna jävla ludna fanskap!! [/OFFTOPIC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 hahaha I know the feeling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vad skulle ni säga om jag lade till ett gäng galningar som åkte trimmade rullstolar och krockade med bilar och kuta omkring å sparka folk? GÖR DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Nu blir det dock lite ROLIGA nyheter Klicka här för att se en screen från modden ( ) och för en översikt av hela modden. @ Hoggert - Det var Cassidy (CrAcKeR förut) Så du menar att det blir en Liberty Madness Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 [OFFTOPIC] Inte mysigt!!! Jag har legat fängslad i en halvtimme med såna jävla ludna fanskap!! [/OFFTOPIC] hehe, stell jag tror att vi har hört mer än vi ska höra från dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Så du menar att det blir en Liberty Madness Mod? mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hehe, stell jag tror att vi har hört mer än vi ska höra från dig Tänkte bara dela med mig av mina hemska minnen av ludna handbojor.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts