Weener Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Vilken av demo.exe och Liverty Madness demo exe skall man ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag tog båda Ta det översta först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 läs readmen + installera båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Den hittar player och det där men nu hittar den inte img.txd fasten jag startar spelet och gåromkring. Ditt demo är ju cp,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Den hittar player och det där men nu hittar den inte img.txd fasten jag startar spelet och gåromkring. Ditt demo är ju cp,.... Du kan inte installera mods och ha spelet på samtidigt, de funkar icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Jag testade demot nu och det var ju riktigt tufft Härligt moddelerade vapen och tufft att man kunde ducka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Ska testa ditt demo imorron om internet funkar som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 jag ska ladda hem det när jag hittar GTA III skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Jag testade demot nu och det var ju riktigt tufft Härligt moddelerade vapen och tufft att man kunde ducka! finfina ord från mästaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 HUR F*N INSTALERAR MAN DEN DÅ? HJÄLP MIG........oCH VAR SKA MAN LÄGGA FILERNA? I´AM NOT SO GOD ON MDDING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Du dubbelklickar på LibertyMadness.exe och skriver in var på datorn du har GTA3 sen trycker du på "install". Men det är inte modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ¿MEN VAD SKA MAN GÖRA MED "DEMO.EXE"? jAG ÄR BARA NYBÖRJARe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ¿FÖRRESTEN SKRIBB NÄR KOMER HELA PROGRAMMET? bÖRJAR BLI ONT OM TID sKULLE VA GRYMT OM DU GJORDE OM M-16 TILL M-60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 L33T! Ett vapen du borde ha med är hacka eller typ... ja hacka! Ser fram emot hela versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hur går det skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 vet ej... du kan alltid kolla in www.lcm.rr.nu för uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoOM! Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Skribb : Good job!!! demot var hur grymt som helst!!! längtar efter hela helt klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 det blir tyvärr inget hela.... läs dem sorgliga nyheterna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 det blir tyvärr inget hela.... läs dem sorgliga nyheterna här fattar inget.. skriv här på svenska istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts