chucky.swe Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Pannkakstårta var väldigt gott senast jag åt det, en sisådär 4 år sen, men det var onekligen jävligt gott då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 (redigerad) Då borde du också byta topic title till bakverk eller något annat passande! Hur är det nu, är pankakstårta gott? Sist jag åt det är rätt så gott. Umberto kanske byta namn på denna tråd som nån sa till bakverk. Redigerad 5 augusti, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Sist jag åt det är rätt så gott. Umberto kanske byta namn på denna tråd som nån sa till bakverk. Hörru kanske byta namn till agenten som någon sa? PLÖRRRRRR, vill baka men har inget mjöl. fittttttttttah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Sist jag åt det är rätt så gott. Umberto kanske byta namn på denna tråd som nån sa till bakverk. Bröd, bakverk, same shit liksom. Dessutom förlorar den sitt ursprung då.. Nu måste jag baka något också. Eller tja, imorgon kanske det får bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Brukar alltid "baka" chokladbollar när vi ska till fjälls eller på någon längre tur där vi övernattar, självklart med kaffe och pärlsocker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Hörru kanske byta namn till agenten som någon sa? Hay-oooo! Det ska förresten vara en skvätt kallt, starkt kaffe i kokosbollarna, och pärlsocker utanpå, namnet till trots. Allt annat är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Brukar alltid "baka" chokladbollar när vi ska till fjälls eller på någon längre tur där vi övernattar, självklart med kaffe och pärlsocker! Whats wrong with Negerboll? Mr.Magic tar nog inte illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=qdVp5i6wsOw Negerböll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Utbrytartopic: Negerboll eller chokladboll? Självklart negerboooooooll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 (redigerad) Whats wrong with Negerboll? Mr.Magic tar nog inte illa upp. Har jag kanske sagt det eller? Brukar använda chokladboll vanligtvis Edit: lät lite argt, menade inte så... Redigerad 7 augusti, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Utbrytartopic: Negerboll eller chokladboll? Självklart negerboooooooll! "Kalla-den-vad-du-vill-boll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Whats wrong with Negerboll? Mr.Magic tar nog inte illa upp. Negerboll for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Utbrytartopic: Negerboll eller chokladboll? Självklart negerboooooooll! Choklad- eller kokosboll säger jag, med motiveringen att jag alltid gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Whats wrong with Negerboll? Mr.Magic tar nog inte illa upp. Det är KRÄNKANDE!! Utbrytartopic Utbrytartopics will be shot on sight. ---- Scones på vinbärsyoghurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Det är KRÄNKANDE!! ? Det hette ju negerboll från början... Så det är väll inte kränkande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Det är KRÄNKANDE!! Utbrytartopics will be shot on sight. ---- Scones på vinbärsyoghurt. Vill du bli min personliga bagare? Jag betalar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Scones på vinbärsyoghurt. Vinbärsyoghurt? Vanliga scones fast med yoghurten ner i smeten innan formgivningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 ? Det hette ju negerboll från början... Så det är väll inte kränkande? Ja, och så kallade man negrer för negrer från början.. Så det är väl inte kränkande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Vill du bli min personliga bagare? Jag betalar bra! Sure, sure. När kan jag börja? Vinbärsyoghurt? Vanliga scones fast med yoghurten ner i smeten innan formgivningen? Ungefär, ja. Jag använde ett recept där man skulle använda 4dl mjölk ELLER 4dl filmjölk ELLER 4dl naturell yoghurt. Jag kände mig experimentsugen så istället för att använde 4dl av något av de där använde jag 2dl mjölk och 2dl vinbärsyoghurt och gott blev det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Tycker det här borde vara "bilder på bakverk" men men.. Här är tårtan jag gjorde till flickans födelsedag. Vegansk cupcaketårta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts