knurra Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Jaha har vi några snusare här? Om ja, vad brukar ni köra för nåt? Kanske någon är från norrland då förstår jag att man inte håller koll på alla sorter eller kanske man ändå håller sig till en sort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Finns redan en tobakstråd, och jadå, finns både snusare och rökare här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Jag köper snus då och då, det blir alltid vanliga General Portion eller General White. Har man en lång dag i skolan är en snus på eftermiddagsföreläsningen oslagbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Grov portion varvat med grov lös, beroende på vad jag är sugen på .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Kanske någon är från norrland då förstår jag att man inte håller koll på alla sorter eller kanske man ändå håller sig till en sort :) Grov portion varvat med grov lös, beroende på vad jag är sugen på .. Är det skitdyrt med snus i Norge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Har nog aldrig ens testat snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 (redigerad) Jag kör Kronan lös; hyfsat billig och riktigt jäkla god. Kör inte portion, smakar skit och..ja, det smakar skit Redigerad 16 april, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 16 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Har även en poäng med den här tråden. Har kört på Göteborgs Rapé (bägge smakerna) sen jag var ett år känns det som så skulle behöva variera mig lite. Tänkte ifall ni hade tips och ja jag vet att det bästa tipset är att sluta men det är inte aktuellt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Jag snusar till och från... När lusten slår in, oftast är det cigaretter som gäller för min del..... Det finns inget sommrigare än att ligga under ett träd, med solglasögon, i t-shirt, kortbyxor och en cigg i munnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 16 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Jag snusar till och från... När lusten slår in, oftast är det cigaretter som gäller för min del..... Det finns inget sommrigare än att ligga under ett träd, med solglasögon, i t-shirt, kortbyxor och en cigg i munnen! och ett flak bärs vid sidan om, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 och ett flak bärs vid sidan om, va? Icke att förglömma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Uh.. Fick prova en snus av en polare. Efter runt en timma var jag så nära att spy att jag var tvungen att kasta den. Blev helt likblek, knäsvag och snurrig i huvudet. Aldrig någonsin känt sån nikotin kick.. Håller mig till cigg när det är långa dagar i skolan, skönt att ta en på eftermiddagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Håller mig till cigg när det är långa dagar i skolan, skönt att ta en på eftermiddagen. Sen är det asballt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Sen är det asballt också not rly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 not rly Såklart det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Uh.. Fick prova en snus av en polare. Efter runt en timma var jag så nära att spy att jag var tvungen att kasta den. Blev helt likblek, knäsvag och snurrig i huvudet. Aldrig någonsin känt sån nikotin kick.. Håller mig till cigg när det är långa dagar i skolan, skönt att ta en på eftermiddagen. Det där låter väldigt märkligt. Att röka tobak ger ju nikotinkick mycket snabbare och kraftigare än att snusa.. och vem har snus inne i en timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Det där låter väldigt märkligt. Att röka tobak ger ju nikotinkick mycket snabbare och kraftigare än att snusa.. och vem har snus inne i en timme? Troligen för att det var hans första gång. Brukar kunna bli sådär på vissa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 16 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Det där låter väldigt märkligt. Att röka tobak ger ju nikotinkick mycket snabbare och kraftigare än att snusa.. och vem har snus inne i en timme? Haha jag har varje prilla inne 1-2 timmar då jag inte vill ta för många om dagen av bl.a ekonomiska skäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 (redigerad) Det där låter väldigt märkligt. Att röka tobak ger ju nikotinkick mycket snabbare och kraftigare än att snusa.. och vem har snus inne i en timme? Jag kan. Jag har bestämt mig att sluta röka (rökt i 7 år), och snuset gör att det blir lättare eftersom jag inte vill sluta cold turkey. Säg vad ni vill men även om nikotin inte är ett ordentligt beroende som andra droger är så blir åtminstonde jag invalid i skallen utan nikotin. Jag ligger på min första dosa efter sista ciggen och den har jag hållt 3 dagar nu och det är kanske hälften kvar. Jag ska fan bli hälsosam... till en viss gräns. Skål. BTW så snusar man ju såklart som den manlige viking man är. Redigerad 16 april, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Är det skitdyrt med snus i Norge? Ja, självklart är det det.. Men jag köper från Sverige och tar med Sen är det asballt också Orka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts