Jultomten Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Tjena! Jo det är så att jag har haft det här problemet ett tag nu och det börjar bli riktigt drygt. Varje gång jag trycker ner till windows (för att se om nån skrivit på msn te.x) så har SA hängt sig när jag trycker upp det igen, kort därefter får jag ett felmedelande som lyder att sa.exe har stött på ett problem osv. Någon som vet hur man fixar detta ! Tacksamm för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Ingen aning vad problemet beror på. Men ett bra tips kan väl vara att logga ut från msn så slipper du kolla hela tiden om någon skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 17 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Inte riktigt det som är den stora haken, kan även vara så att jag ska kolla kartan i menyn och när jag ska trycka "Resume" så stannar spelet, så inte bara när man går tillbaks till windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Hums.. Själv har jag då ingen aning.. Kanske något med inställningarna i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 31 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZlAy3R^ Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Tjena! Jo det är så att jag har haft det här problemet ett tag nu och det börjar bli riktigt drygt. Varje gång jag trycker ner till windows (för att se om nån skrivit på msn te.x) så har SA hängt sig när jag trycker upp det igen, kort därefter får jag ett felmedelande som lyder att sa.exe har stött på ett problem osv. Någon som vet hur man fixar detta ! Tacksamm för svar kör i window mode så kanske det löser sig ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omecken Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) kör i window mode så kanske det löser sig ^.^ Är det ens möjligt? Isåfall, berätta hur. Om du använder vista, så är det där problemet ligger. Vista är bara ett stort problem för San Andreas (och många andra gamla spel, har jag märkt av). Inte mycket att göra åt.. själv använder jag två skärmar, en ruta med msn-fönster och en där jag spelar spel. Kanske något du borde pröva? Om du har råd, så klart. Redigerad 12 juni, 2009 av Omecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 12 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Ah okej, aa jag kör Vista. Sitter på en XP nu och nu händer det aldrig nåt så jag misstänkte något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts