SilentViper Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Hejsan i förr går så pratade jag med en kompis om GTA IV, och han sa att man skulle få upp så man kan registrera sin CD KEY på sin mail adress som man har och man skulle få upp den vid installationen. Men jag fick inte upp nåt sånt så ja undrar kan man registrera sin CD KEY på nåt annat sätt då? Så min CD KEY står på min mail adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Varför skulle du vilja det? När du avinstallerar spelet så tar du bort cd nyckeln och sedan när du installerar så skriver du in den på nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Det finns väl ingen sån ruta som kommer upp? Varför skulle man göra det ändå liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 När du skriver in koden och ska aktivera den så kan du aktivera via en annan dator ifall din spel dator inte har internet. Vet inte men det kan vara där man måste uppge sin mail som är länkad till LIVE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Man har ju bara viss antal gånger med sin CD KEY och det ja hörde från han är om man registrerar sin CD KEY till sin mail så kan man installera fler gånger. Dock vet ja inte hur sant detta är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Man behövde väl bara aktivera CD Keyn första gången man installerade det för att kolla datum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts