Absurd Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 bara undrar... själv är jag nog på "det går sådär"... men jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Så där...vissa ämnen behöver få en knuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 för mig går det bra...fast matten behöver nog en knuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 det går bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag ligger en årskurs före i alla ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 det går ganska bra för mig men jag är riktigt dålig på bild och slöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag ligger en årskurs före i alla ämnen Ja me! Jag må vara 92:a, men jag går iaf i femman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 det går så där för mig jag suger i matte särskilt ekvationer ,volym xy o sånt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Ja me! Jag må vara 92:a, men jag går iaf i femman... Min lillasyrra är 92:a och går i femman. Men det är bara för att hon ville gå tillsammans med mig, så hon fick börja ett år innan den lilla lyckosten. Och jag hatar henne Tja, vi håller på med nationella prov och jag skulle kunna göra alla idag och ha alla rätt på alla enligt vår lärare Redigerad 15 mars, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) det går bra för mig.. Men det ämne som är svårast är ju absolut Kemi, hatar det!! Redigerad 15 mars, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 jjo, det går bra, brukar få jobba med gamla matte-uppgifter från nian (det var högstadie förrut men inte nu.) på matten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nu går det ganska bra när jag praktiserar har bara skola 2 dagar i veckan med 3 lektioner... Förut va jag alldrig i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nä...det går inge bra...jag är sämst i alla ämnen utom SO(Historia och Mytologi är väl det jag är bäst på!!!)...det beror nog mest på att jag hatar skolan så j*vla mycket!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 det verkar vara många här som hatar skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 för mig går det rätt bra iaf va ja tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Ja me! Jag må vara 92:a, men jag går iaf i femman... Min klass är en 4-5:a med 36 elever och mer än hälften 5:or Jag blir dötrött när vi fyror gör "baby" uppgifter och vet att jag skulle klara femmans hur lätt som helst. Mamma och pappa ångrar att dom inte lät mig börja ett år tidigare. dom flesta av mina kompisar är ett år äldre. Redigerad 16 mars, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag och the big vercetti e dom enda i vår klass som e nå smarta, fast det blir jämt ändå för vi e ruskigt smarta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 (redigerad) Jag och the big vercetti e dom enda i vår klass som e nå smarta, fast det blir jämt ändå för vi e ruskigt smarta! Redigerad 16 mars, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Varför tog du bort din text för? Jag som kände mig så stolt. hmph :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Det går bra för mig. Är ingen hejare på att plugga men jag kan ändå det mesta innan. Fast om det är nått jag inte vet om så lägger jag det på minnet. Är bra på matte också fast jag skriver inte upp talen så mycket, det är jobbigt fast ajg fick 24/25 på det senaste matteprovet *stolt*. Det enda ämnet det går dåligt i är bild för bildläraren är helt puckad. 2 tjejer kom 15 minuter försent men det hände inget. Sen kom vi killar 1 minut förest efter en 5 minuters rast och jag fick igen läsning och stanna 15 minuter minuter. Det fick dom andra killarna också(stanna alltså, inte igenläsning). Redigerad 16 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts