Jump to content

går det bra för er i skolan ?

Absurd
 Share

nåå ??  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja me!

Jag må vara 92:a, men jag går iaf i femman...

Min lillasyrra är 92:a och går i femman. Men det är bara för att hon ville gå tillsammans med mig, så hon fick

börja ett år innan den lilla lyckosten. Och jag hatar henne :rolleyes:

Tja, vi håller på med nationella prov och jag skulle kunna göra alla idag och ha alla rätt på alla enligt vår lärare :angry:

Redigerad av Kubanen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja me!

Jag må vara 92:a, men jag går iaf i femman...

Min klass är en 4-5:a med 36 elever och mer än hälften 5:or :rolleyes:

Jag blir dötrött när vi fyror gör "baby" uppgifter och vet att jag skulle klara femmans hur lätt som helst. :lol:

Mamma och pappa ångrar att dom inte lät mig börja ett år tidigare. :huh:

dom flesta av mina kompisar är ett år äldre.

Redigerad av Speeder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går bra för mig. Är ingen hejare på att plugga men jag kan ändå det mesta innan. Fast om det är nått jag inte vet om så lägger jag det på minnet. Är bra på matte också fast jag skriver inte upp talen så mycket, det är jobbigt fast ajg fick 24/25 på det senaste matteprovet *stolt*. Det enda ämnet det går dåligt i är bild för bildläraren är helt puckad. 2 tjejer kom 15 minuter försent men det hände inget. Sen kom vi killar 1 minut förest efter en 5 minuters rast och jag fick igen läsning och stanna 15 minuter minuter. Det fick dom andra killarna också(stanna alltså, inte igenläsning). :huh:

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor