felshoe Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Partille-Johnny i Göteborg. Täbb i Stockholm. Same shit. Vad är de döpta efter? Täbb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Vad är de döpta efter? Täbb... Täby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Själv har jag 1-2 st hårsnoddar på bena men för i helvete... HAHA JÄVLA PUNDARE <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 HAHA JÄVLA PUNDARE <3 Kan du köpa ut åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Fråga stell han gillar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Detta är inget jag sett till här uppe, hoppas jag slipper också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Det där måste nog vara det fulaste jag har sett någonsin. Aja, här i Gävle trakten har jag då inte sett det här och jag hoppas jag slipper det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Haha, Partille-Johnnys är riktigt lustiga karaktärer. Det roligaste jag sett var att se en Partille-Johnny kliva på tåget till Göteborg på....ja gissa själva vilken station? PARTILLE! Kunde knappt hålla mig. Började fnissa faktiskt. Man ser dom överallt i Göteborg och även utanför. Fy fan. Död åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Beskådade min första Johnny idag! Det var nästan så att jag ville ta en autograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Beskådade min första Johnny idag! Det var nästan så att jag ville ta en autograf. Helt utanför sitt sammanhang, men ditt citat i signaturen, det är från Stockholm boogie va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Helt utanför sitt sammanhang, men ditt citat i signaturen, det är från Stockholm boogie va? Stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 För något halvår sen så hade jag en klasskamrat som hade en gummisnodd per byxa, och jag störde mig något grymt på det... Men för ett par månader började jag att se dessa Johnnys, och jag stod nästan och stirrade för jag kunde inte förstå hur fult det var. En kille hade sina sista snoddar strax över knät, wtf? Jag såg en Johnny senast idag, det finns en hel del i Göteborg och utanför som Weener sa. Jag hoppas att det är en kortvarig trend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Det är sjukt sköna tags på bilderna i den här gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=9823...?gid=9823943937 Fy fan vad fult! Hur fan kan man gå kring så där? Det enda jag sett på bild (aldrig sett någon Partille-Johny irl) är Jumpy (tror jag det var) på en bild som de lagt upp på Fragbite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Såg en sån där nisse idag. Han hade 5-6 snoddar runt vardera vad. Så syndromet heter alltså Partille-Johnny? Finns det nån mer info om detta syndrom? VARFÖR sätter man på sig sådana snoddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Fy fan vad fult! Hur fan kan man gå kring så där? Det enda jag sett på bild (aldrig sett någon Partille-Johny irl) är Jumpy (tror jag det var) på en bild som de lagt upp på Fragbite. När han vunnit minicrossen? En snodd längst ner på varje ben är inte PJ, det är Fj0rt!z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Beskådade min första Johnny idag! Det var nästan så att jag ville ta en autograf. Nej där ljög jag visst. Igår var jag i Skövde och där beskådades min första riktiga Johnny. Den förra var bara någon skämt-Johnny som hade några gummisnoddar på sina Evisu. Killen jag såg igår hade hela Johnny-paketet och var näst intill identisk med de här killarna: http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs029.snc1/3187_83189892603_696707603_2878610_6120035_n.jpg och benen var självklart fyllda med allehanda hårsnoddar. Det var en kul syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 (redigerad) HAHAHAHAH dagens ungdom Redigerad 21 april, 2009 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts