kobbe Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 När jag kollar på film i vlc eller spelar tex Battlefield 2 så visas en stor fps mätare uppe i högre hörnet. Väldigt störande och nu undrar jag hur jag får bort denna, vad kan det vara? Datorn är nyformaterad men har varit inne på service och de har gjort lite tester etc. Mätaren i gult är där i tex vlc och Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Gissar att du har Fraps installerat? I så fall trycker du bara på den knappen som tar bort mätaren, kolla i Fraps vilken det är. Minns inte vad det är som default. Redigerad 9 april, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Gissar att du har Fraps installerat? I så fall trycker du bara på den knappen som tar bort mätaren, kolla i Fraps vilken det är. Minns inte vad det är som default. Nej, har överhuvudtaget inga program som likar fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Hmm, då vet jag inte. FPS-mätaren ser precis ut som Fraps. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Hmm, då vet jag inte. FPS-mätaren ser precis ut som Fraps. :hmm: Kanske kan ladda hem fraps och stänga av det där, kan ju fungera. Edit:nej, fraps lägger in den i vänstra övre hörnet. Det var alltså inte fraps, fick 2 mätare med fraps. Redigerad 9 april, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Har du ett ATI-grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Du har ATI Tray Tools installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Du har ATI Tray Tools installerat? konstigt om den gör så, eller är det nyare version som gör det? Har ju haft ATT förut ut problemet. Nåväl, någon lösning på problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Nåväl, någon lösning på problemet? Kolla inställningar? Redigerad 9 april, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Kolla inställningar? Finns ju lixom 10 000 menyer att utgå ifrån, sedan alla inställningar där i. tack alla, tror google ska hjälpa mig nu. Edit: YAY, hittade en lösning nu. Redigerad 9 april, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts