Vice. Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) Vi behöver fler diskussionsämnen och jag uppmanar alla att skapa fler trådar. Tycker man att det finns för lite innehåll så ta tillfället i akt och skapa en ny tråd med något intressant diskussionsämne. Det händer mängder av saker varje dag och det finns alltid något som är intressant att diskutera. Kan ju diskutera det här... Vet tyvärr inte så mycket om det bortsett från att det tydligen nyligen inträffat och att det är ganska så skumt att en mamma beter sig så här mot sin son. Någonstanns vill jag dra paralleller mellan det inträffade och USAs vapenlagar. Hade de inte fått ha vapen, hade det heller inte inträffat. Risken hade i alla fall minskat rejält. http://www.liveleak.com/view?i=a9b_1239071171 Edit: Diskussionen kanske skulle vara inriktad på USAs vapenlagar. Ändring av topictitel kanske? "USAs vapenlagar"? Redigerad 8 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 well. klart det är skummt men det finns mödrar som säljer sina barn till fabriker, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) well. klart det är skummt men det finns mödrar som säljer sina barn till fabriker, Sant, men det här är ju mer kallblodigt. Vapenlagarna i USa är ju befängda. Mamman i fråga hade ju redan psykiska besvär, varför då ge henne ett skjutvapen? Redigerad 8 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Sant, men det här är ju mer kallblodigt. Vapenlagarna i USa är ju befängda. Mamman i fråga hade ju redan psykiska besvär, varför då ge henne ett skjutvapen? efter att nu sätt själva videon så.. vi får väl se vad obama ställer till med. kanske nått händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Morsan hade ju försöktta sitt liv på samma skyttebana innan och var egentligen portad därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Morsan hade ju försöktta sitt liv på samma skyttebana innan och var egentligen portad därifrån. Ja och ändå släpptes hon in!? Hon kanske kommer att hävda att siktet var felinställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Hur gammal var pojken? Han ser ganska ung ut på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Ja och ändå släpptes hon in!? Hon kanske kommer att hävda att siktet var felinställt. Eller pixelbugg, dvs att hon spelat för mycket dataspel. Jag tror detta hade slutat i tragedi, även om mamman inte hade kommit över skjutvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Hur gammal var pojken? Han ser ganska ung ut på filmen. 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 20 Då var han ju inte så ung som jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Då var han ju inte så ung som jag trodde. Nä, fy 17. Jäkla gubbe, han skulle ändå dö snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Ja och ändå släpptes hon in!? Hon kanske kommer att hävda att siktet var felinställt. Hur ska hon kunna hävda det? Hon sköt ju sin son sen sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Helt rätt tycker jag.. Ungen var säkert crackrökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Eller neger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Eller neger!! Ja, bort med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Ja, bort med dom mog12 å skicka bort nån bara pga av deras ras, va lite öppen förfan. On the more serious note, så tror jag inte det hade spelat roll om morsan hade kommit över ett skjutvapen eller ej, det hade slutat i tragedi i vilket fall. (hennes son va ju neger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Inspelat meddelande till flickvännen Hon verkar onekligen frisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Nä, fy 17. Jäkla gubbe, han skulle ändå dö snart. Det var inte så jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 helt sjukt. allså det är ju lite mysko att hon skjuter han bara så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 helt sjukt. allså det är ju lite mysko att hon skjuter han bara så där. Människor är konstiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts