Boomer Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Varför twittrar du på engelska? Man försöker ju hänga med i denna internationella tid. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Jag håller mig nog till bloggande ändå Haha, ja-ha ni, tänk vad som hänt sedan dess.... Här har ni min Twitter, för de intresserade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Ni som har Twitter: vilka är de skönaste ni följer? Jag gillar Vesslan, Martin Kellerman, Rob Delaney och Viktor Barth-Kron men mottager gärna tips på fler intressanta/roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 Ni som har Twitter: vilka är de skönaste ni följer? Jag gillar Vesslan, Martin Kellerman, Rob Delaney och Viktor Barth-Kron men mottager gärna tips på fler intressanta/roliga! Beror helt på vad man har för intresse! Personligen följer jag mest fotbollsfolk, men självklart även en hel del annat. Många parodikonton är väldigt underhållande att följa. Har på senare dagar blivit något av en Twitter-addict då jag finner Twitter vara en fantastisk mötesplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2018 Öppnade min twitter igen: https://twitter.com/ilduce121 Den är helt klart "anonym"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2018 Visste ni att GTAsajten finns på twitter? https://twitter.com/gtasajten Lika många följare som dibel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2018 Jag är tydligen blockerad av "Henrik Arnstad" trots att jag aldrig ens "interagerat" med den hen. Smått otroligt, men sådant är livet som en känd nazistfascistrasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts