Jacker Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 När jag kopplar in min externa tar det lång tid för min dator att läsa in den och explorer hänger sig till slut. Och när det startats om dyker hårddisken upp under namnet "Lokal disk" (den heter nåt annat egentligen), och när man sedan försöker gå in på den dyker följande felmeddelande upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Testat annan usb port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Testat annan usb port? Myes, no workie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Testa i en annan dator, kan vara moderkortet som cpar.. Funkar den inte då heller så kan det vara kortet i den externa lådan eller håddsiken själv. Redigerad 4 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts