kobbe Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Hojja, fick just tillbaka datorn efter en bytt hdd och är ruskigt less när allting försvunnit och fått installera om Windows. Till råga på allt syns nu inte D i den här datorn i vista, den står bara som inte Allokerat och Inte Initierad i datorhantering. Hur gör jag för att hårddisken ska synas utan att förlora all data som finns på den? Kan välja på "ny enkel volym.." "och Initiera Disk" Jag tror inte de bytt den hårddisken eftersom den var hel, fan vad lack jag blir då! En jävligt sur norrlänning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Borde gå med nått Data-recovery program(beroende på vad dom har gjort med dsiken), dock har jag inte nått att rekommendera :/ Du bör inte göra nått med disken förrens du har kört nått sånt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Borde gå med nått Data-recovery program(beroende på vad dom har gjort med dsiken), dock har jag inte nått att rekommendera :/ Du bör inte göra nått med disken förrens du har kört nått sånt program Kan ju inte göra något med disken förutom i datorhantering. orkar fan inte börja med nått jävla skit rekoveryprogram... Btw, hur fan får man svenska i utorrent? Vad gör jag med språkfilen? Redigerad 4 april, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Det jag menar, gör inget med den i diskhanteraren Orkar du inte fixxa med recovery program så är det tyvärr inget du kan köra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Det jag menar, gör inget med den i diskhanteraren Orkar du inte fixxa med recovery program så är det tyvärr inget du kan köra.. måste väl fixa ett recovery program då... Någon som har en rekomendation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts