antepanteboy Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 (redigerad) Beskrivningen säger väl det mesta. Det här är ett LC solo som jag klippte ihop för någon vecka sedan. Det är mest gammla och okreativa stunts, men jag tror at jag fick med 2-3 nya också Orsaken till att jag fick göra den här var att jag fick ihop på tok för många stunts som varken var nya, eller dög till att vara med i min nya solo (som ni säkerligen snart kommer att få se.) Gjorde den mest för at ha någonting att klippa Justja, det är värt att notera att jag var väldigt trött när jag gjorde introt. Så klaga inte på stavfelen är ni snälla, dom vet jag redan om. Vill ni ha en nedladdningsbar version så kan jag fixa en Filefront länk. Nuff talking. Enjoy! Youtube Redigerad 3 april, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Länken funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Länken funkar inte. Ajfan Får tanka upp den på FF inatt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Nå, blir det någon FF-länk snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts