Jump to content

Nedladdning av upphovsrättsskyddat material

L_Voll
 Share

Nedladdning av upphovsrättsskyddat material  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag är mer försiktig. Finns det något jag verkligen, verkligen vill tanka så tänker jag självklart göra det (från stängda trackers), men just nu tänker jag avvakta lite.

Visserligen är jag så gott som 100% säker på att jag aldrig skulle åka dit ändå, så jag kommer troligtvis återgå till de gamla vanliga "oj-det-där-ser-intressant-ut-låt-oss-tanka-trots-att-jag-inte-kommer-kolla-på-det"-tankebanorna förr eller senare. Fast först måste jag ha en ny hårddisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej nej och åter nej har inte slutat ladda då jag inte bryr mig ett skit om detta. Men jag kommer iallafall inte ladda på nån vecka då för att se hur det blir.

Hah.

--

Laddar ner väldigt sällan redan. Musiken jag lyssnar på kommer från Spotify. Är mest bara TV serier jag laddar ner, och det är 2~ nedladdningar/vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/care.

vill dom ta min dator byter jag disk i den.

Hur skall du göra det vid en husrannsakan?

HR borde polisen få göra om de anser att olaglig fildelning förekommit, och då kan du inte be dem vänta en kvart innan du öppnar.

Eller skulle de inte kunna få tillåtelse till en HR?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur skall du göra det vid en husrannsakan?

HR borde polisen få göra om de anser att olaglig fildelning förekommit, och då kan du inte be dem vänta en kvart innan du öppnar.

Eller skulle de inte kunna få tillåtelse till en HR?

Polisen kommer inte göra ett skvatt då detta inte är deras område, IPRED = ungefär lika med privatpoliser. Alla har rätt att kräva ut IPadresser osv, men staten kommer inte göra något (förutom att agera med rättsal och jurister, men det blir betalat av den som förlorar fallet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor