Jacker Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Jag tänkte expandera min nya dator med ett nytt ljudkort. Jag har inte råd med nåt ultra hi-fi för flera tusen (tyvärr), utan tänkte hålla mig kring tusenlappen ungefär. Vad har ni att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Creative SoundBlaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional Series (PCI-E) Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Redigerad 1 april, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Måste det klara alla olika spel-funktioner eller vill du bara ha ett som låter asbra med musik? När jag gick från ett soundblaster till ett externt studiokort för runt tusenlappen slogs jag direkt av hur stor skillnad det var. Så om du nu har ett som klarar spel så skulle jag definitivt rekommendera att skaffa ett studio-inriktat kort bara för musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts