Siana Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 För de som spelar WoW finns det lite roliga aprilskämt i addonsen... Eller ja, i ett i alla fall. WIM (WoW Instant Messenger) spelar upp ett Darth-Vader-andetag varje gång någon whisprar till dig, och istället för deras klass så ser man en stormtrooper. En annan lustig sak som skedde var att när jag laddades in i WoW så spelades modemuppkopplingsljudet upp... Jag vet inte vilket addon som gjorde det, men jag antar att det var WIM också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Riktigt bra : För er som inte vet så är bugmenot en sida där man hittar användarnamn och lösenord till hemsidor som kräver registrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Riktigt bra : För er som inte vet så är bugmenot en sida där man hittar användarnamn och lösenord till hemsidor som kräver registrering. Synd bara att jag aldrig har lyckats komma in på någon hemsida med hjälp från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 hittar användarnamn och lösenord till hemsidor som kräver registrering. Username Hultenius Password Password123 I think not.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) De som har Football Manger 09 bör spela lite idag och se vad som dyker upp. Och för oss som inte har det så är du vänlig och berättar hoppas jag? Redigerad 1 april, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Och för oss som inte har det så är du vänlig och berättar hoppas jag? Hade hoppats att spara överraskningen till någon som skulle testa (om någon här har spelet), men detta hände alltså mig idag; "In a display of incredible generosity, the board have decided to award you a sum in the region of 6,57 B kr to spend on players and a new stadium. Please confirm your acceptance of this unexpected bonus." Det fanns en "accept"-knapp. När man klickade på den dök något i stil med detta upp: "APRIL FOOL! You didn't tihnk we would make it that easy for you, did you?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Username Hultenius Password Password123 I think not.. Erkänn, du testade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Hade hoppats att spara överraskningen till någon som skulle testa (om någon här har spelet), men detta hände alltså mig idag; "In a display of incredible generosity, the board have decided to award you a sum in the region of 6,57 B kr to spend on players and a new stadium. Please confirm your acceptance of this unexpected bonus." Det fanns en "accept"-knapp. När man klickade på den dök något i stil med detta upp: "APRIL FOOL! You didn't tihnk we would make it that easy for you, did you?" Spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 http://www.starcraft2.com/features/terran/terratron.xml Ehum, skulle tro att det är ett aprilskämt iaf. (Klicka på ljudknappen: All your base, are belong to us! ) Och.... http://www.blizzard.com/diablo3/characters/archivist.xml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Göteborgspostens aprilskämt var väldigt lätt att se vilket det var. De sa att parisarhjulet som ska byggas i Göteborg till våren, idag ska börja byggas på ute i älven för attde inte har fått bygglov vid operan. http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=100&a=486408 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts