VickeX Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Idag är det den första april. Se upp så att du inte blir lurad, och skriv om saker du råkat ut för. Jag har ännu inte blivit lurad. Här är ett lite smått roligt skämt. Information about the next GTA "GTA Harbour City" leaked! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Här är ett lite smått roligt skämt. Information about the next GTA "GTA Harbour City" leaked! Den var faktiskt välgjord i alla fall! Det enda jag stött på hittills är Leksand som "Ska spela med gult mashår på hjälmarna" nästa säsong. Förra året åkte jag dit stenhårt på deras aprilskämt, den här gången gick det inte riktigt lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Liveleak: Corporation breeds hybrid animals for new cell phone technology wolf-pigeon ftw http://www.youtube.com/ Klicka på valfri video på framsidan IDG: Så enkelt gör du din lcd-skärm till en pekskärm Redigerad 1 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 http://www.youtube.com/ Klicka på valfri video på framsidan "Så tittar du på den nya layouten:" Flytta till Australien Som du säkert vet är allt i Australien upp och ner. Om du vill ha en mer naturlig tittarupplevelse på YouTube kan det därför vara en god idé att flytta dit. (Obs! Om du redan bor där nere och sidan ändå är upp och ner, rekommenderar vi istället att du flyttar upp till det norra halvklotet.) Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Webhallen säljer Piratebay-hårddiskar Warner Bros köper Piratebay Redigerad 1 april, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Warner Bros köper Piratebay Vad är det man laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Vad är det man laddar ner? Ett "pressmeddelande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Vad är det man laddar ner? Ett .pdf dokument, inget olagligt edit: nån på torrentbytes har laddat upp "spelet" "Extreme.Sheep.Catcher-MYTH" som egentligen innehåller några olika filmer, "Hacking with Ramzi", ett klipp ur en porrfilm med en neger som har en 1-meters kuk, nån tysk som bitchslappar nån hobo och filmen där nån skjuter en björn och sen har sex på den. Oh rite, samt "All your base are belong to us" flash-filmen Redigerad 1 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Ett "pressmeddelande". Ett .pdf dokument, inget olagligt Vad står det i det då? Är på jobbet så jag kan inte tanka. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Aprilskämtet i DN Ganska lustigt! edit: Hittade WoWs skämt också: p1mp my mount Redigerad 1 april, 2009 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Vad står det i det då? Är på jobbet så jag kan inte tanka. =/ http://upl.gizgiz.nu/files/WBTPB.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 edit: nån på torrentbytes har laddat upp "spelet" "Extreme.Sheep.Catcher-MYTH" Jag diggade aprilskämtet som dom hade förra eller förrförra året där allting gick överstyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Jag diggade aprilskämtet som dom hade förra eller förrförra året där allting gick överstyr! Vad hände då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Blev lurad av min flickvän som messade mig där hon sa att hon var på sjukhuset för hon hade brutit nyckelbenet och några revben för nån hade knuffat ner henne för en trapp. Ganska hårt skämt egentligen och tro inte heller att jag tänkte på det där med att man inte får ha mobiler på inne på sjukhuset. Vart helt förstörd! =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Östgötatrafiken körde med ett, vad jag förmodar, aprilskämt på sin reklamsida i Extra Östergötland. Det var en artikel som handlade om att de skulle införskaffa trippeldäckare eftersom det inte ens finns tillräckligt med platser på dubbeldäckarna. Bilden var rätt skickligt photoshopad. Något som talade emot hela artikeln, förutom det faktum att det var en trippeldäckare, var att de hade en liten ruta där det stod all möjlig fakta om bussen, vad den hade för motorer och så vidare. Vilket inte kändes speciellt östgötatrafiken-aktigt. Edit: http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=3&group=1350 Fasen vad fett det där hade varit. Klicka på någon av hårddiskarna och läs vad som följer med i den. Redigerad 1 april, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Vi blev lurade av våra lärare idag, dom sa att vi inte skulle få någon skolmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Blev lurad av min flickvän som messade mig där hon sa att hon var på sjukhuset för hon hade brutit nyckelbenet och några revben för nån hade knuffat ner henne för en trapp. Ganska hårt skämt egentligen och tro inte heller att jag tänkte på det där med att man inte får ha mobiler på inne på sjukhuset. Vart helt förstörd! =/ Hah, sånt där är inte okej! Tack för att du delade med dig av det dock, jag som utomstående fann hela grejen lite tragikomisk. Skönt att hon inte gjorde illa sig på riktigt. edit: Newgrounds har varje år ett uppenbart, men ack så roliga April-skämt. Redigerad 1 april, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 De som har Football Manger 09 bör spela lite idag och se vad som dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) . Redigerad 1 april, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Vad hände då? Kort sagt så delades adminplatser ut till vissa personer under den dagen och det skulle skojas lite med några "fake-varningar" men allt spårade ur riktigt ordentligt. Mycket möjligt att det inte låter så kul som det faktiskt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts