Jezz Torrent Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Vilket årtal och i vilken stad är man i senaste GTA-liret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Årtal vet jag inte, men Liberty City är staden iallafall. Redigerad 30 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Det utspelar sig 2009, det är vad Huang Lee säger i spelets första uppdrag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 http://sv.gtasajten.wikia.com/wiki/Grand_T..._Chinatown_Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 1 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 (redigerad) Tack så mycket för svaren. Lutar spelet mer åt GTA IV eller GTA III i utseendet på Liberty City? Finns det karaktärer från tidigare GTA-spel i CTW? Redigerad 1 april, 2009 av Jezz Torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Tack så mycket för svaren. Lutar spelet mer åt GTA IV eller GTA III i utseendet på Liberty City? Finns det karaktärer från tidigare GTA-spel i CTW? Staden är en exakt kopia av Libery City i GTA IV. Vad jag vet så är alla karaktärer nya, men jag har inte spelat hela storyn ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 1 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 All right. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Som sagt, modern tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Som sagt, modern tid. Då måste verkligen kommentera i alla trådar? Med idiotiska saker som folk redan kommit fram till? GTFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Då måste verkligen kommentera i alla trådar? Med idiotiska saker som folk redan kommit fram till? GTFO Ja som trodde han fick nån hybernating(stavning) eller en tids avstängning här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Ja som trodde han fick nån hybernating(stavning) eller en tids avstängning här Det fick han. Har för mig att det var Deltanator (bannad av Hultan själv) som ville posta random poster i alla senaste trådarna på GTA-delen för att hans nick (propaganda) skulle synas överallt som "last poster" vilket då syns väldigt tydligt på startsidan. Jag tog bort många inlägg eftersom det var så uppenbar plan bakom det, men vissa poster var mindre värdelösa än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Årtal vet jag inte, men Liberty City är staden iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts